سیاسی

مواضع مرحوم دکتر حبیبی دقیق، سنجیده، متین، معتدل و مبتنی بر صدق بود

حبیب‌الله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر حبیبی و تجلیل شخصیت علمی وی گفت‌: مرحوم دکتر حبیبی در طول خدمت به انقلاب و نظام به ویژه ایامی که در مجمع تشخیص مصلحت بود مواضعی دقیق، سنجیده، دارای اعتدال و مبتنی بر صدق داشت.
حبیبالله عسگراولادی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با گرامیداشت یاد مرحوم دکتر حبیبی و تجلیل شخصیت علمی وی گفت: مرحوم دکتر حبیبی در طول خدمت به انقلاب و نظام به ویژه ایامی که در مجمع تشخیص مصلحت بود مواضعی دقیق، سنجیده، دارای اعتدال و مبتنی بر صدق داشت.

به گزارش روابطعمومی حزبموتلفه اسلامی وی افزود: از خصوصیات شخصیتی آقای دکتر حسن حبیبی همین بس که وی در جوانی معقول و منطقی و در تحصیل فعال و معتدل و از یک خانواده اصیل و همسر محترمه او نیز از یک خانواده اصیل بود. او حافظ حریم امامت امام (ره) و رهبر عزیز انقلاب بود.

وی ادامه داد: در دورانی که معاون اول رئیسجمهور بود حرمت رؤسای جمهور را حفظ میکرد. در مدیریت، معتدل و با زیر مجموعه، برخورد اخلاقی آموزشی داشت. حبیبی واقعاً یک مؤمن متقی بود و بیریا به انقلاب خدمت میکرد و اصرار داشت که نامی از او مطرح نباشد.

عسگر اولادی تصریح کرد: خدمات او در تدوین اولیه قانون اساسی یکی از آثار ماندگار اوست که بیشک در نزد پروردگار متعال اجر و پاداشی ویژه دارد. او در انقلاب، مسئولیت‌‌های در شورای انقلاب و سپس در دولت‌‌های گذشته داشته است. کارنامه او تصویری از صدق، اعتدال و پارسایی دارد و این واقعیتی است که همه به آن اعتراف دارند. وی تأکید کرد: مرحوم دکتر حسن حبیبی در حفظ حریم نظام، امام (ره) و رهبری مراعات ویژه داشت

 ضایعه ارتحال این دانشمند گرانقدر را به رهبری معظم و مسئولین نظام و اعضای معظم مجمع تشخیص و خانواده محترم داغدار و همه علاقهمندان و دوستان آن عزیز از دست رفته تسلیت عرض مینمایم.

https://shoma-weekly.ir/qYGhF7