سیاسی

مواضع اصلاح طلبان علیه رییس جمهور خواست آمریکا است

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در شرایط فعلی که کشور از نظر اقتصادی در وضعیت خوبی نیست هر عقل سلیمی حکم می کند که به فکر اتحاد ملی و انسجام اسلامی باشیم تا بتوانیم با تهدیدها مقابله کنیم لذا موضوع استیضاح یا عدم کفایت رییس جمهور نغمه هایی آمریکایی است.

کاظم انبارلویی در گفت وگو با شفقنا در مورد ضرورت حمایت از دولت در اصلاحات اقتصادی، اظهار کرد: ما کشوری هستیم که مورد تهدید بزرگترین قدرت های جهانیم و در منطقه نیز توسط قارون های منطقه مورد تهدید اقتصادی و نظامی هستیم لذا در شرایط فعلی هر عقل سلیمی حکم می کند که به فکر اتحاد ملی و انسجام اسلامی باشیم تا بتوانیم با این تهدیدها مقابله کنیم.

او ادامه داد: موضوع استیضاح یا عدم کفایت رییس جمهور صداهایی است که از اردوگاه اصلاح طلبی به گوش می رسد و این نغمه ها نغمه های آمریکایی است، همه کسانی که در کشور زندگی می کنند اعم از کسانی که به روحانی رای دادند و نداند، یک دولت مستقر داریم. باید تهدیدها را دفع و رفع کنیم و رفع آن مستلزم حمایت از دولت است.

انبارلویی در پاسخ به اینکه اصلاحات اقتصادی دولت لازم است در چه راستایی باشد، گفت: یکی از مسایلی که نمایندگان مجلس مطرح کردند موضوع تغییر تیم اقتصادی دولت است چون برنامه های تیم اقتصادی دولت تاکنون ناکارآمدی خود را نشان داده و این نا کارآمدی مستلزم این است که رییس جمهور تغییر و تجدید نظری در این مورد داشته باشد، در حال حاضر یک قرارگاه مرکزی برای این مساله اقتصادی توسط قوا تحت عنوان شورای هماهنگی قوا در زمینه مسایل اقتصادی تشکیل شده و تصمیمات درستی را می گیرند، این تصمیمات باید در آنجا مورد ارزیابی قرار گیرد تا پاسخگوی نیازهای امروز کشور باشد.

https://shoma-weekly.ir/x8wq8X