سیاسی

مواضع اخیر دولت آمریکا انگیزه حضور مردم را بیشتر کرده بود

مردم هر ساله از روی اعتقاد و باور در این مسیر قدم بر می دارند ولی گوئی در این ایام رخدادهای بوقوع می پیوند که انگیزه حضور مردم را بیشتر می کند، امسال هم اتفاقاتی که در آمریکا رخ داد و به تبع آن سخنان و عملکرد ترامپ باعث شد که مردم برای حضور انگیزه بیشتری پیدا کنند و آن چنان این حضور به چشم آمد که نه تنها کسانی که در داخل کشور آن را رصد می کردند به آن اذعان داشتند بلکه تمام جهان به این شور و نشاط و حضور گسترده معترف بود.

در 22 بهمن95 سراسر کشور مملو بود از زنان و مردان بی ادعا و کم توقعی که خالصانه به میدان آمده بودند تا از کشورشان در برابر توطئه های دشمنان دفاع کنند، مردمی که حماسه ایی بزرگ خلق کردند و دغدغه ائی جزء پیشرفت و تعالی این انقلاب نداشته و ندارند. آمده بودند تا بار دیگر به جهانیان یادآوری کنند که ما همانیم که در 22 بهمن 57 رژیم پهلوی تا بن دندان مسلح و مورد حمایت تمام قدرت های شرق و غرب را ساقط کرده ایم، ما همانیم که هشت سال با دستان خالی در برابر همه دنیا ایستادیم و ما همانیم که جهان امروز مقهور اقتدار و عظمت ماست.

این ها نکاتی بود که احمد کریمی اصفهانی نیز بر آنها صحه گذاشت و گفت: هر سال در 22 بهمن شاهدیم که مردم با چه شور و نشاطی در این راه پیمائی مهم و حیاتی شرکت می کنند و کشور را در برابر توطئه ها بیمه می کنند.

عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه شما تا کید کرد: مردم هر ساله از روی اعتقاد و باور در این مسیر قدم بر می دارند ولی گوئی در این ایام رخدادهای بوقوع می پیوند که انگیزه حضور مردم را بیشتر می کند، امسال هم اتفاقاتی که در آمریکا رخ داد و به تبع آن سخنان و عملکرد ترامپ باعث شد که مردم برای حضور انگیزه بیشتری پیدا کنند و آن چنان این حضور به چشم آمد که نه تنها کسانی که در داخل کشور آن را رصد می کردند به آن اذعان داشتند بلکه تمام جهان به این شور و نشاط و حضور گسترده معترف بود.

وی انقلاب اسلامی را ایران را متمایز از سایر انقلابها نامید و افزود: انقلاب ما انقلابی ایدئولوژیک بود، انقلابی است که بر استمرار اسلام ناب تاکید دارد و این واقعیتی است که نمی توان آن را کتمان کرد، به همین دلیل هرگاه مردم ببینند، کسانی می خواهند به این انقلاب لطمه ائی وارد کنند، فارغ از اینکه که هستند با حرص و ولع تمام به صحنه می آیند و از انقلاب خود و آرمان هایش دفاع می کنند.

کریمی اصفهانی به تلاش غرب برای جایگزین کردن اسلام آمریکائی با اسلام ناب اشاره کرد و افزود: می خواهند اسلام آل سعود و داعش را به نام اسلام واقعی به جهانیان معرفی کنند، اما در برابر این توطئه مردم ما به صحنه آمدند تا جلوه ائی از اسلام ناب را به جهانیان نشان دهند، جلوه ائی که نسبت به گذشته درخشان تر شده بود.

این فعال سیاسی اصولگرا از عوامل اقتدار نظام سخن گفت و عنوان کرد: عوامل اقتدار ما متکی یه ولایت فقیه و حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب است که خوشبختانه ما با داشتن رهبری شجاع و آگاه و مردمی بصیر و گوش به فرمان رهبری هم اینک در اوج اقتدار قرار داریم.

وی به غربی ها تاکید کرد که ما با دستان خالی این انقلاب را در سالهای ابتدائی حفظ کردیم و شما هم غلطی نتوانستید بکنید، امروز که در اوج اقتدار هستیم و نیروهای نظامی با توان دفاعی بالا آمادگی مقابله با هر توطئه ائی را دارند تهدیدات پوشالی شما خللی به اقتدار و اراده مردم ما وارد نخواهد کرد.

کریمی اصفهانی در پایان با اشاره به حضور گسترده مردم که مانند سیل در خیابانهای تهران و سایر شهرها به حرکت در آمده بودند، اظهار داشت: نمونه این مردم در هیچ کجای دنیا شما نمی توانید پیدا کنید، مسئولان باید این حضور را قدر بدانند و تمام همت خود را به کار ببندند تا پاسخگوی خواسته های به حق مردم باشند و هر چقدر به این مردم خدمت کرد بازهم کم است.

https://shoma-weekly.ir/JnIOR9