سیاسی

مهندس میرسلیم بهترین رزومه و کمترین حاشیه را دارد/ مردم باید از انتخابهای قبلی خود درس بگیرند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: در سالهای گذشته این یار صدیق شهیدان بهشتی ،رجایی و باهنربا ساده زیستی ثابت کرده که کمترین حاشیه ای ندارد وی از درد مردم با خبر است دغدغه مردم را خوب می فهمد و تا کنون هیچ سوءاستفاده ای از موقعیتهای خود نکرده است
محمد کرمی راد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی درباره حمایت غربی‌ها از برخی از نامزدهای انتخاباتی گفت: طبق بیانات امام خمینی (ره) که فرمودند ببینید به چه کسانی رأی می‌دهید نشان می‌دهد که چقدر حمایت‌کننده‌ها در انتخاب رئیس‌جمهور مؤثرند. اولین شاخصه‌ای که می‌تواند در انتخاب صحیح ما را یاری کند این است که بتوانیم دوست را از دشمن تمیز دهیم. ببینیم که چه کسانی دوستان و دشمنان آنان هستندوچه چه احزاب و گروه‌هایی از آنان حمایت می‌کنند آیا وابستگی‌هایشان به‌نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب و شهداست یا به اجانب دل‌بستگی دارند.

وی با اشاره به آسیب‌هایی که به‌نظام در فتنه 88 وارد شد افزود: در فتنه 88 اساس حمایت‌ها از فتنه گران به کشورهای اروپایی و آمریکایی برمی‌گشت که با دخالت‌های بجای خود در امور داخلی کشور می‌خواستند اختلال ایجاد نمایند و این اصلاح‌طلبانی که حمایت‌های آنان را پذیرفتند و حاضر نشدند از اشتباه خود تبری بجویند ثابت کردند که ریشه تمام این مباحث از غربی‌هاست. رهبر انقلاب اسلامی درهمان زمان در نشست مبلغین حوزه‌های علمیه فرمودند از این‌همه حمایت که منافقین از شما دارد تبری بجویید ولی آنان غربی‌ها را تکذیب نکردند و رویکردشان نسبت به حمایت‌های آنان وابستگی بود و به آن‌ها دل‌بستگی داشتند و حتی جرات نکردند حمایت آنان را نپذیرند. کرمی راد معتقد است در بحث مناظره‌ها و پرسش از نامزدهای ریاست جمهوری که نشانه‌های دل‌بستگی به غرب را از گذشته دارند باید پرسش شود که رابطه آنان با دنیای غرب چیست ببینیم چه جوابی دارند برای این موضوع.

وی با اشاره دخالت و حمایت غربی‌ها از دولت‌های پیشین که از دوران اصلاحات شروع شد و تا فتنه 88 ادامه یافت گفت: در وقایع 88 دست‌های پنهان رو شد و اصلاح‌طلبان باز کوچک‌ترین عکس‌العملی در رد حمایت‌ها غربی‌ها از خود نشان ندادند.

کرمی راد با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات 96 افزود: مردم باید با مشاهده دقیق مناظرات انتخاباتی و ارزیابی عملکرد و سابقه نامزدها به انتخاب اصلح در جبهه انقلابی برسند. توجه مردم فهیم به برنامه‌ها، دیدگاه‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین شعارهای انتخاباتی نامزدها می‌تواند آنان را در انتخاب صحیح یاری کند؛ اما نکته بسیار مهمی در خصوص مهندس میرسلیم که یکی از یاران صدیق امام و رهبری هستند. ایشان فردی متین، وزین و دانشگاهی است که با بهره‌گیری از علم خود توانست در بحث خودرو ملی نقش چشمگیری داشته باشد.

وی در ادامه تأکید کرد: مهندس میرسلیم مورد اعتماد رهبری است و حدود 7 سال مسئول نهاد ریاست جمهوری و دفتر رهبری بوده و به انتخاب مقام معظم رهبری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شده‌اند و در همه دولت‌ها سعی کرده به‌نظام و مملکت خدمت‌رسانی کنند. این نامزد انقلابی بعد از انقلاب با حکم امام (ره) فرماندار شهربانی وقت و بعدها وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بودند و سال‌ها در حوزه معاونت سیاسی در وزارت کشور فعال‌اند.

کرمی با اشاره به رزومه پربار میرسلیم نسبت به دیگر رقیبان خود گفت: در سال‌های گذشته این یار صدیق شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر با ساده زیستی ثابت کرده که کمترین حاشیه‌ای ندارد وی از درد مردم باخبر است دغدغه مردم را خوب می‌فهمد و تاکنون هیچ سوءاستفاده‌ای از موقعیت‌های خود نکرده است. وعده‌های انتخاباتی غیرممکن نداده و بالباس ساده کارگران برای ثبت‌نام حضور یافتند تا این پیام را بدهد که برای خدمت و کار و تلاش آمده است که البته خود نشان از همتایشان برای ایجاد اشتغال، تولید و حضور جهادی در سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است. درنهایت که مردم باید نامزد اصلح را تشخیص دهند و امیدواریم کسی انتخاب شود که مورد اعتماد مقام معظم رهبری هستند و می‌توانند ایشان و سایر قوا را همراهی کنند و عزت و افتخار را به ملت ایران بازگرداند. این فرصت بهترین زمان است تا سرنوشت کشور را رقم بزنند و از انتخاب‌های قبلی خود درس گرفته باشند و دیگر اشتباه نکنند.

https://shoma-weekly.ir/8dIWby