سیاسی

مهم ترین گام حماسه اقتصادی را خود رهبری برداشتند

مطابق شعار امسال، حماسه سیاسی در همان ابتدای سال کلید خورد و مردم ما با حضور خود در عرصه‌های بزرگ سیاسی تمام نقشه‌ها و توطئه دشمنان را خنثی کردند .
لاله افتخاری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در پاسخ به خبرنگار هفته نامه «شما» در رابطه با تحقق شعار حماسه سیاسی؛ حماسه اقتصادی اظهار داشت: مطابق شعار امسال، حماسه سیاسی در همان ابتدای سال کلید خورد و مردم ما با حضور خود در عرصههای بزرگ سیاسی تمام نقشهها و توطئه دشمنان را خنثی کردند .

وی افزود: حضور مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری، راهپیمایی روز قدس، بزرگداشت 13 آبان و 9 دی و حضور میلیونی مردم در 22 بهمن با بصیرت و آگاهی در عرصه سیاسی با دفاع از حقوق خود در زمینه های مختلف حماسه سیاسی را آفریدند .

افتخاری با بیان اقدامات مسئولین در خصوص ایجاد حماسه اقتصادی اذعان داشت: در رابطه با حماسه اقتصادی باید گفت اقداماتی هم در دولت و هم در مجلس صورت گرفت. در مجلس نیز کمیسیون ویژه ای برای این امر تشکیل شد .

وی افزود: به نظر من مهم ترین اقدام برای حماسه اقتصادی، همان سیاستهای اقتصاد مقاومتی بود، که مقام معظم رهبری ابلاغ فرمودند. در نشستی که ایشان با سران قوا داشتند محورهای این مهم تبیین شد.

افتخاری تصریح کرد: اگر اینها بتوانند به خوبی به این سیاستها عمل کنند بخش قابل توجه از زیر ساختها و پایه و اساس حماسه اقتصادی گذاشته شده و
برنامه
ریزی شده است که مردم ما را در مقابل تحریمها بیمه خواهند شد.

وی با اشاره به نقش مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش زیادی دارند، تا زمانی که بتوانیم به اهداف بزرگ اقتصادی دست یابیم، باید توجه ویژه ای به برخی از مسائل داشته باشیم . عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اشاره داشت: در خرید کالاهای ضروری، نه غیر ضروری مبادرت بورزیم. البته اقتصاد مقاومتی و لازمه تحقق حماسه اقتصادی به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه به معنای درست مصرف کردن است و خرید نیازهای ضروری مردم است .

وی تاکید کرد: مردم با خرید کالای ایرانی، از تولید ملی حمایت کنند. در طی سالهای گذشته نام گذاری سالها با اهداف اقتصادی صورت گرفته است که همانند حلقهها و گامهایی تکمیلی بودندکه به دنبال هم برداشته می شد و مقام معظم رهبری آنها را پیش بردند .

افتخاری در پایان گفت: هم اکنون اگر به شعارهایی که در طی این سالها مقام معظم رهبری عنوان کردند، دقت کنیم و توجه داشته باشند، قاعدتا محورهای اقتصاد مقاومتی را بنا نهادیم و با حمایت ازتولید کار و سرمایه ایرانی و روحیه کار و تلاش که اساس کار است و جلوگیری از اسراف، مردم می توانند پایه اقتصاد مقاومتی را محکم کنند .

https://shoma-weekly.ir/fiOf3L