سیاسی

منتخبین در جهت برآوردن خواست های رهبری و مطالبات ملت با یکدیگر تعامل صمیمانه داشته باشند

حزب موتلفه اسلامی پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

حزب موتلفه اسلامی پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.
متن اطلاعیه به این شرح است:
مردم آگاه و ولایتمدار ایران
با پایان مرحله دوم انتخابات مجلس نهم، حضور پر شور و دشمن شکن ملت و لبیک به ولی امر مسلمین و تشکیل مجلس شورای اسلامی دوره نهم را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور و همه نمایندگان ملت تبریک می گوییم.
پیروزی پر برکت اصولگرایی و خط ولایت و امامت و حضور گسترده ملت در انتخابات اخیر به عنوان دست آوردی مهم برای نظام جمهوری اسلامی ثبت در تاریخ است.
رای اعتماد ملت به جبهه متحد اصولگرایان که مورد حمایت جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود و انتخاب اکثریتی قوی از معرفی شدگان جبهه متحد اصولگرایان، موفقیت بزرگ ملت در انتخاب جریان اصیل انقلاب اسلامی و خط ولایت و فقاهت و روحانیت اسلام است.
انتخابات اخیر ثابت کرد که جریان اصولگرایی ولایتمدار، بر مبنای گفتمان پیشرفت، خدمت و عدالت مورد اعتماد مردم بصیر و هوشیار ایران اسلامی است و می تواند با پشتوانه رای بالای مردم ، راه تکامل دست آوردها و رفع مشکلات مردم وجامعه را با اقتدار بپیماید و دسیسه ها و توطئه ها و نیرنگ های جنگ روانی و نرم دشمنان را در جنگ روانی و نبرد نرم خنثی کند.
حزب موتلفه اسلامی، به راهیافتگان به خانه ملت به ویژه نمایندگان عضو موتلفه اسلامی از سراسر کشور که منتخبین     ملت اند تبریک می گوید و از آنها انتظار دارد با پایان مرحله دوم رقابت انتخابات را به رفاقت تبدیل نمایند و در جهت برآوردن خواست های رهبر اندیشمند انقلاب اسلامی و مطالبات ملت غیور ایران با یکدیگر تعامل صمیمانه داشته باشند.
حزب موتلفه اسلامی از همه نامزدهای انتخاباتی نیز که با ثبت نام و فعالیت خویش، شور انتخاباتی و خلق حماسه ای دیگر را موجب شدند تشکر دارد و از خدای متعال برای امت و رهبر و نمایندگان ملت ، موفقیت کامل مسالت می نماید.

 

https://shoma-weekly.ir/kbhDLd