سیاسی

منتخبان مردم بدون فوت وقت سرمایه اعتماد را به کشور بازگردانند

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : امیدوارم منتخبان مردم متعهدانه به مطالبات بر حق آنها بدون فوت وقت و با پرهیز از حواشی، بپردازند و سرمایه اعتماد را به کشور بازگردانند.
رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت : امیدوارم منتخبان مردم متعهدانه به مطالبات بر حق آنها بدون فوت وقت و با پرهیز از حواشی، بپردازند و سرمایه اعتماد را به کشور بازگردانند.

مهندس سیدمصطفی میرسلیم رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: لازم می دانم صرف نظر از نتیجه نهایی، از استقبال مردم از فهرست وحدت تشکرکنم. امیدوارم منتخبان مردم متعهدانه به مطالبات بر حق آنها بدون فوت وقت و با پرهیز از حواشی، بپردازند و سرمایه اعتماد را به کشور بازگردانند.

وی در خصوص قرار گرفتن نام ایران در فهرست سیاه FATF، افزود: نشاندهنده نابخردى گروه اقدام مالى(FATF) است که حتى از درک این واقعیت عاجز است که کشورى را که در شرایط ظالمانه تحریم قرارگرفته و ناگزیر است راههاى دورزدن تحریم را افشا نکند، نباید بیشتر تحت فشار قراردهند.این اقدام سرسپردگى را اثبات مى کند. وزارت امور خارجه باید پیگیر حق مسلم ما در دبیرخانه FATF باشد.

وی ادامه داد: این نهایت رسوایی دبیرخانه FATF است که به جای محکوم کردن جنایت تروریستی رسمی رئیس جمهوری آمریکا در به شهادت رساندن شهید سردار حاج قاسم سلیمانی، سختگیری ظالمانه و البته بیهوده ای را علیه مردم حق جوی ما اعمال می کند. FATF اثبات کرد بازیچه ای در دست آمریکاست.

سیدمصطفی میرسلیم گفت: در شرایط کنونی که دشمن خارجی برای ما دندان تیز کرده است باید وقتمان را صرف جلوگیری از تضعیف نشدن کشور در مقابل دشمنان خارجی کنیم.همواره می‌توان قانون‌ اساسی را بهتر کرد، تجربه سی‌ساله نشان می‌دهد اگر نقطه ضعفی هم باشد، می‌توان برایش چاره‌جویی کرد اما گاهی به مرحله‌ای می‌رسد که برای کشور بحران درست می‌کنیم.

وی افزود:دو نهاد ریاست‌جمهوری و مجلس هستند که مردم آنها را مستقیم انتخاب می‌کنند؛ ممکن است که رئیس‌جمهوری با مجلس هماهنگ نباشند که این زندگی سیاسی را مشکل می‌کند و همواره رئیس‌جمهور باید مراعات اکثریت مجلس را کند و نظر آنها را به حساب بیاورد ولی نمی‌گویم که اجازه بگیرد اما اگر نظرشان را در نظر نگیرد آنها در مقابل هم قرار می‌گیرند که اداره کردن وضع مشکل می‌شود.


https://shoma-weekly.ir/HpA8Ik