سیاسی

منافق همواره با چهره اصلاح‌طلب نقش فسادانگیز ایفا می‌کند

نافق همیشه با چهره اصلاح طلب و مصلح نقش فسادانگیز ایفا می کند
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه منافق همیشه با چهره اصلاح طلب و مصلح نقش فسادانگیز ایفا می کند گفت: یکی از ویژگی های دیگر منافق در قرآن این است که وی همواره امر به معروف ونهی از منکر می کند در حالی که خود هیچ اعتقادی ندارد.
حجت الاسلام محمد حسن رحیمیان در مراسم گرامیداشت شهدای هفتم تیر با طرح این پرسش که چرا شهید بهشتی مورد هدف منافقان قرار گرفت، افزود: شهید بهشتی تعبیرات محکمی در مورد ولایت فقیه داشت و معتقد بود اصل ولایت فقیه یک اصل بنیادین در نظام اسلامی است و همین پایمردی ایشان در مسیر ترسیم راه نظام اسلامی موجب شد که جریان نفاق ایشان را هدف بگیرد.
رحیمیان گفت: فتنه 88 نیز شرایط مشابه سال 60 بود و ایستادگی مردم موجب استحکام بیشتر نظام جمهوری اسلامی شد. بنده جمله ای را به نقل از مجاهد بزرگ سید حسن نصرالله نقل می کنم که می گفت در زمان فتنه هزاران نفر در جهان از ترس فروپاشی نظام جمهوری اسلامی روز و شب گریه می کردند اما بعد از 9 دی و چند خطابه ولی فقیه، مردم دنیا دیدند که نظام ولایت فقیه به این راحتی قابل فروپاشی نیست.
وی افزود: بیداری اسلامی نیز در ماههای بعد از فتنه جرقه اش زده شد و ملل اسلامی دیدند هنگامی که ملت ایران توانست در مقابل همه توطئه ها بایستد و مقاومت کند و پوزه همه آنها را به خاک مذلت بکشاند آنها هم می توانند در مقابل ابرقدرت ها بایستند.
گفتنی است دکتر احمدی نژاد رییس جمهور مطابق سال های گذشته با حضور در این مراسم یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران انقلاب را گرامی داشت.

https://shoma-weekly.ir/NYRq59