سیاسی

مناظره‌ها، زمینه‌ساز رأی به شایسته‌ترین بود ، به خوب‌ترین‌ها رأی دهیم

دکتر بادامچیان نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مناظره‌ها، زمینه‌ساز رأی به شایسته‌ترین بود ، به خوب‌ترین‌ها رأی دهیم.
به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی ، وی افزود: بحمدالله انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در مسیری صحیح، با حفظ همه سلایق به روز رأیگیری نزدیک شده است.

   مناظره ها نمونهای برجسته از مردم سالاری اسلامی است

بادامچیان اظهار داشت: استقبال بیش از چهل میلیون نفر از برنامههای مناظره اقتصادی، فرهنگی و سیاسی نامزدهای مطرح و استماع نظرات متفاوت آنان نمونهای برجسته از مردم سالاری اسلامی است که نظام جمهوری اسلامی آن را استحکام بخشیده است.

وی افزود: هدایتهای مقام معظم رهبری، همت صدا و سیما و حضور جدی نامزدهای انتخاباتی مرحلهای دیگر از رشد سیاسی و آگاهی بخشی صحیح و سالم و مردمی بود که ملت را در رأی به نامزد مطلوب و اصلح راهنمایی کرد.

   تشخیص نامزد اصلح با نگاه به اصل 115 و 121 و معیارهای امام(ره) و رهبری

نائب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از صداوسیما و همکاران رسانه ملی در طراحی و اجرای موفق این برنامه بیان داشت: اکنون مردم میتوانند با در نظر گرفتن شاخصههای قانون اساسی در اصل 115 و 121 و معیارهایی که امام(ره) و ولیامر مسلمین بیان فرمودهاند نامزد اصلح را از بین 8 نفر به آسانی بشناسند و کسی را انتخاب کنند که اجرای سیاستهای نظام رادر 4 سال آینده با اقتدار و قاطعیت همراه با انعطافهای لازم در صحنه بینالمللی و در بیداری اسلامی منطقه، به عهده بگیرد و در داخل بتواند با استفاده از همه نیروهای مفید ایران اسلامی، حماسه سیاسی و اقتصادی را به کمک مردم قهرمان کشور پدید آورد.

   روحانیت در انتخابات مردم را یاری دهد

بادامچیان از روحانیت معظم در قم و حوزههای علمیه سراسر کشور و علمای بلاد درخواست کرد که تودههای مردم متدین و خداخواه را در ایفای وظیفه دینی خویش درانتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها یاری دهند.وی تأکید کرد: صدا و سیما با توجه به طبیعت مناظره انتخاباتی و بیان برخی مسایل و اموری که برای مردم شائبههایی را پدید آورده است، پس از پایان رأیگیری برنامههای روشنگری تهیه نماید.

   مردم به فهرست جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در انتخابات شوراها رأی دهند

مسئول انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری تصریح کرد: مردم در سراسر کشور به فهرست این جبهه که با همراهی حزب موتلفه اسلامی معرفی شدهاند رأی دهند، زیرا در انتخاب آنان به ویژه در تهران به همه تخصصها و نمایندگی طبقات مختلف مردم و نیازهای آینده شهر تهران و شهرستانها و روستاها توجه کافی شده است.

وی تأکید کرد: حزب موتلفه اسلامی از همه مردم میخواهد جمعه آینده با حضور حماسی و پرشور خویش روح بلند امام(ره) و شهدا و همه اولیاء اسلام را خشنود نمایند و با انتخاب شایستهترینها، قلب رنجدیده مظلومان مسلمان به ویژه فلسطینیان ، بحرینیها و مسلمانان میانمار را تسلا داده و آنها را به آینده اسلام و مسلمانان امیدوارتر نمایند.

   ترکیه سیاست شکست خوردهاش در سوریه را تغییر دهد

بادامچیان در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی ارتش و ملت سوریه را در القصیر تبریک گفت و آن را مرحلهای نو در پیروزی مقاومت اسلامی و شکست هژمونی آمریکا و همدستانش دانست و گفت: دولت ترکیه هرچه سریعتر سیاست شکست خوردهاش در سوریه را تغییر دهد و به جای حمایت از تروریستها در بازسازی سوریه به همراه کشورهای مسلمان منطقه به ویژه ایران جبران گذشته پر از خطا را بنماید.نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی همچنین ضمن تشکر از حضور شکوهمند مردم در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام(ره) که آغاز عصر رهبری و ولایت فقیه امام خامنهای است بر بیعت مستمر همه یاران و طرفداران با ولی امر مسلمین تأکید کرد.

   پرهیز از هرگونه تنش، اعمال تفرقه انگیز و اختلافی در میان مسلمانان

بادامچیان با محکوم کردن اقدامات تروریستی و ایجاد انفجار علیه زائران حسینی اظهار داشت: در حالی که ولیامر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنهای بر حفظ وحدت و انسجام مسلمانان جهان تأکید دارند و امت اسلام را از هرگونه تنش لفظی و اعمال تفرقهانگیز و اختلافی برحذر میدارند، اما خشم دشمنان اسلام و وحدت مسلمانان را می توان در اینگونه اقدامات مذبوحانه و کشتار وحشیانه دید.

   مسئولان عراقی امنیت مهمانان خود را حفظ کنند

وی ضمن تسلیت شهادت زائران کربلای حسینی به خانوادههایشان برای مجروحان و آسیب دیدگان اجر و صبر و سلامتی مسئلت کرد و افزود: مسئولان عراقی با قاطعیت، امنیت مهمانان ملت عراق و ائمه اطهار(ع) را با کوششی مضاعف حفظ نمایند.

بادامچیان در پایان اظهار داشت: انشاءالله در جمعه آینده همه با هم پای صندوقهای رأی با وضو و قصد تقرب الی الله حاضر میشویم و به شایستهترین در ریاست جمهوری وخوبترینها در انتخابات شوراها رأی خواهیم داد.

   شعار ما شهر خوب با انتخاب خوب است

همچنین رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری در نشست خبری که در محل حزب موتلفه اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه اصولگرایان در انتخابات شوراها به لیست واحدی نرسیدند گفت: برای رسیدن به نامزدهای اصلح، کار گسترده ای انجام شد و قرار بود با تمام دوستان اصولگرا به لیست 31 نفر مشترک برسیم بنابراین مذاکرات مفصلی از دی ماه سال گذشته تا ساعتی قبل از برگزاری همین نشست خبری برگزار شد اما با توجه به سلایق مختلف اصولگرایان نتوانستیم به این لیست واحد برسیم.

بادامچیان افزود: جبهه پیروان از 17 تشکل تشکیل شده که نوظهور و کم سابقه نیستند. بیشتر این گروهها بالای 10 سال سابقه دارند و تنها یک گروه سابقه کمی دارد.

وی با بیان اینکه در هنگام انتخابات تشکلهای فصلی با اسمهای دهان پرکن ظهور پیدا می کنند گفت: این احزاب جنبه قانونی ندارند زیرا باید پیش از اعلام موجودیت از وزارت کشور مجوز بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان با بیان اینکه 31 نفر کاندیدای مورد حمایت جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری از تمامی تخصص های مورد نیاز شهر هستند، گفت: شیبانی پزشک انقلابی که در ساده زیستی مظهر ابوذر زمان است، غفوری فرد، سجادی، جولایی، فارسی نژاد، لاسجردی، مفتح، نیک فر، میرقوامی، حسن بیگی، شاهنگیان، زمانی، علیزاده، میرزاپور، فاطمه احمدی، محمدزاده، قندفروش، لیلا خدامرادی، رحیمی، سادات شریف، ناصحی، عسگراولادی، صادقی، شکروی، بیدکی از منتخبان ما برای حضور در انتخابات شورای شهر تهران هستند که امیدواریم شعار ما را که شهر خوب با انتخاب خوب هست را محقق کنند.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص فعالیت های جبهه پیروان در سایر شهرها گفت: جبهه پیروان در 5 کلانشهر، مشهد، اهواز، تبریز، شیراز و اصفهان لیست خود را ارایه کرده و در سایر استان ها نیز حزب موتلفه این مسئولیت را بر عهده دارد.

   از رأی به دکتر ولایتی احساس رضایت می کنیم

وی در بخش دوم نشست خبری خود به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و از علی اکبر ولایتی به عنوان کاندیدای مورد حمایت حزب موتلفه اسلامی نام برد و گفت: موتلفه از سال گذشته چهار نامزد را برای حضور در ریاست جمهوری انتخاب کرد که در پایان به آقای آل اسحاق رسید اما در زمان ثبتنامها ایشان انصراف دادند و پس از نهایی شدن 8 نفر کاندیدای ریاست جمهوری با توجه به برنامه ها، ایشان را اصلح یافتیم و مذاکراتی با علی اکبر ولایتی داشتیم.

وی ادامه داد: ولایتی وزیر امور خارجه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری و یک چهره مشهور سیاسی در عرصه بینالمللی است. در دوران جنگ و دوره بازسازی خدمات ارزنده ای برای کشور انجام داد، چه در بحث وابستگی های اقتصادی و چه در قطعنامه 598. همچنین ایشان مشاور مقام معظم رهبری است و ما از رأی دادن به ایشان احساس رضایت و راحتی می کنیم.

https://shoma-weekly.ir/3u2qya