سیاسی

ملت متوجه زیان ده بودن تفکر وادادگی شده‌اند

ترقی با بیان اینکه رشد سیاسی مردم دیگر اجازه تکرار مذاکرات اشتباه را نخواهد داد، عنوان کرد: ملت متوجه زیان ده بودن تفکر وادادگی شده‌اند و تجربیات آقایان اصلاح طلب نیز در گفتگو با آمریکا به بن‌بست رسیده است.
نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: غربیها در روابط اقتصادی خود منفعتطلبانه عمل میکنند و اصولاً سیاستهای لیبرالی غرب در توافقهای خود به دنبال سود یکطرفه است.

حمیدرضا ترقی نایب رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری دانشجو، با بیان اینکه دولتمردان دموکرات و جمهوریخواه آمریکا در تقابل با ایران فرقی بایکدیگر ندارند، اظهار داشت: اگر دموکراتها هم پیروز انتخابات ریاستجمهوری ۲۰۲۰ آمریکا شوند، وضعیت بر همین منوال است؛ این حزب سیاسی، اهداف سلطهگرانه خود را از طریق مذاکره و روشهای جنگ نرم دنبال میکند.

وی ادامه داد: هر دو جریانهای سیاسی حاکم در آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی خصومت دارند و همانطور که در برابر تهدیدات ترامپ و جمهوری خواهان تسلیم نشدیم، در برابر فریبکاریهای دموکراتها هم تسلیم نخواهیم شد.

حذف مرعوبین غرب

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره بر اینکه برای رهایی از دام غرب باید کسانی در رأس امور قرار بگیرند که مرعوب غرب نباشند، گفت: مردم باید با رأی خود، یک دولت جوان انقلابی و حزباللهی را انتخاب کنند تا مسیر سیاست خارجی کشور به سمت استقلال و عدم تمایل به غرب سوق پیدا کند؛ افرادی باید در رأس امور قرار بگیرند که سرنوشت اقتصادی و پیشرفت کشور را به غربیها گره نزنند و در خط ولایت و رهبری باشند.

ترقی با تأکید بر اینکه مواضع رهبری نسبت به مذاکره با آمریکا شفاف است، افزود: ۷ سال گذشته نشان داد شعار جریان اصلاحات و اعتدال که تمایل به غرب داشتند، شکست خورد و این نوع گرایش به غرب، جز مانعی برای پیشرفت افزاین، تورم و تحریم دستاوردی برای کشور نداشته است.

غرب به دنبال سود یکطرفه

وی با بیان اینکه در اوج روابط با غرب میزان تبادلات اقتصادیمان بسیار کم و محدود بوده است، بیان داشت: غربیها در روابط اقتصادی خود منفعتطلبانه عمل میکنند و اصولاً سیاستهای لیبرالی در غرب، تماما در توافقات خود به دنبال سود یکطرفه است.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه رشد سیاسی مردم دیگر اجازه تکرار مذاکرات اشتباه را نخواهد داد، عنوان کرد: ملت متوجه زیان ده بودن تفکر وادادگی شدهاند و تجربیات آقایان اصلاح طلب نیز در گفتگو با آمریکا به بنبست رسیده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: کشورهای اروپایی و آمریکا خود دچار مشکلات اقتصادی متعددی هستند و شاهد تظاهرات مردم در برخی از این کشورها هستیم؛ اینها که خود در حل مشکلاتشان ماندهاند، چطور میخواهند به بهبود وضعیت در کشورمان کمک کنند.

https://shoma-weekly.ir/mzjlok