بین الملل

ملت بحرین به وعده پیروزی رهبر ایران یقین دارد

ملت بحرین با وجود دخالت‌های آمریکا در آموزش دستگاه امنیتی رژیم آل‌خلیفه برای سرکوبگری و پشت سر گذاشتن سه سال بسیار سخت همچنان پابرجا مانده و از هیچ‌یک از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده است.
سیدمرتضی السندی از رهبران جریان الوفاء بحرین و سخنگوی این جریان بهمناسبت سومین سالگرد آغاز انقلاب مردمی این کشور اعلام کرد: ملت بحرین موفق شده است تا از کابوس رژیم آلخلیفه که بهدلیل سالها سرکوب و شکنجه شکل گرفته بود رهایی یابد، هماکنون هیمنه رژیم آلخلیفه حتی نزد کودکان در هم شکسته است.

وی ادامه داد: امروزه و پس از جنایتهای متعدد رژیم آلخلیفه همچون کشتن انسانها، انهدام مساجد و هتک حرمت نوامیس مردم این باور که این رژیم باید سرنگون شود نزد همگان نهادینه شده است. این امر که ملتها همچون ملت بحرین شکست ناپذیر هستند به جهانیان اثبات شده است. ملت بحرین با وجود اینکه همواره بهواسطه دسیسههای آمریکا و انگلیس مورد هدف قرار گرفته و نیروهای سپر جزیره که یک ارتش خلیجی است به آن حمله کردند همچنان پابرجا ایستاده است.

وی افزود: ملت بحرین با وجود دخالتهای آمریکا در آموزش دستگاه امنیتی رژیم آلخلیفه برای سرکوبگری و پشت سر گذاشتن سه سال بسیار سخت همچنان پابرجا مانده و از هیچیک از مواضع خود عقبنشینی نکرده است.

السندی همچنین اظهار کرد: ما اعتقاد داریم که با توکل بر خداوند متعال پیروزی از آنِ ملت بحرین خواهد بود و این همان موردی است که آیتالله خامنهای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران بر آن تأکید فرمودند؛ ایشان تأکید کردند که پیروزی بحرین حتمی است و در آن شکی نیست. ما به کلام خداوند و رهبری جمهوری اسلامی ایران یقین داریم زیرا این موردی است که آن را لمس کرده با چشمان خود میبینیم که رژیم آلخلیفه در مقابل مردم متزلزل شده است. السندی در سخنان خود یادآور شد: آنان مدعی شدند که ایران با این سخنان در امور داخلی بحرین دخالت کرده است و در مقابل ورود ارتش عربستان سعودی و تانکهای این کشور به بحرین را دخالت نمیدانند، ورود ارتش امارات را با درجهداران و سربازانش دخالت نمیدانند، ورود درجهداران آمریکایی و انگلیسی به بحرین و بازجویی و شکنجه زندانی توسط آنان را نیز دخالت در امور داخلی نمیدانند، تنها اگر کسی از اینسو و آنسو در حمایت از ملت بحرین سخنی بر زبان بیاورد به دخالت در امور داخلی بحرین متهم میشود.

https://shoma-weekly.ir/DZMKAY