سیاسی

معرفی نامزد حزبی گامی رو به جلو در تثبیت مردم سالاری بود

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم گفت: اقدام حزب مؤتلفه اسلامی در معرفی نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری گامی رو به جلو در تثبیت مردم‌سالاری بود و دستاورد بزرگی برای مردم و جامعه محسوب می شود که نتیجه آن شرکت دادن همه مردم در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می گشت.
رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم گفت: اقدام حزب مؤتلفه اسلامی در معرفی نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری گامی رو به جلو در تثبیت مردمسالاری بود و دستاورد بزرگی برای مردم و جامعه محسوب می شود که نتیجه آن شرکت دادن همه مردم در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی می گشت.

محمدعلی امانی مناظره سوم را نوعی منازعه خواند و افزود: متاسفانه در مقابل دید مردم شریف ایران مسائلی و آن هم درسالروز میلاد منجی عالم بشریت رخ داد که در شان ملت ایران نبود.

دبیر اجرایی حزب مؤتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: حزب مؤتلفه اسلامی با داشتن ۲۳۰ دفتر در سراسر کشور و ارتباط مستقیم با طبقات مختلف جامعه، اطلاعات کاملی از وضعیت کشور دارد و برای همه عرصه های کشور برنامه داریم و به همین جهت در مناظره خود را وارد منازعات نکردیم و برای اینکه دیدگاه های خود را ارائه کنیم اخلاقمدارانه وارد شدیم.

وی افزود: نحوه اداره کشور را جزء وظایف این حزب می دانیم و در آینده نیز اگر نامزد ما منتخب مردم شود پل ارتباطی میان دولت و مردم خواهیم بود و در همه امور پاسخگوی عملکردمان هستیم.

امانی با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور با ادبیات به کار گرفته شده در مناظره ها قابل رفع نیست، گفت: باید در این مناظره ها مشکلات مردم و راهکارهای حل آن در اولویت قرار می گرفت اما متاسفانه اینگونه نبود و نتوانستیم در این مناظره امید مردم و به ویژه جوانان را ارتقا دهیم.

https://shoma-weekly.ir/HpOH9T