سیاسی

معرفی نامزد حزبی گامی رو به جلو در تثبیت مردم سالاری است

اقدام حزب موتلفه اسلامی در معرفی نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری گامی رو به جلو در تثبیت مردم سالاری است و دستاورد بزرگی برای مردم و جامعه محسوب می شود که امیدواریم از آن به نحو شایسته ای بتوان استفاده کرد تا نتیجه آن شرکت دادن همه مردم در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشد.
محمدعلی امانی گفت: اقدام حزب موتلفه اسلامی در معرفی نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری گامی رو به جلو در تثبیت مردم سالاری است و دستاورد بزرگی برای مردم و جامعه محسوب می شود که امیدواریم از آن به نحو شایسته ای بتوان استفاده کرد تا نتیجه آن شرکت دادن همه مردم در امور اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باشد.

وی گفت: امیدواریم با اعتماد مردم به نامزد حزب بتوانیم پیروزی کسب کنیم تا احزاب بتوانند برای آینده کشور و مردم نقش موثری داشته باشند و همه سلیقه های مختلف کشور در صحنه های سیاسی شرکت داده شوند.

امانی مناظره جمعه گذشته را نوعی منازعه خواند و افزود: متاسفانه در مقابل دید مردم شریف ایران مسایلی و آن هم در روز میلاد منجی عالم بشریت رخ داد که در شان ملت ایران نبود.

وی گفت: حزب موتلفه اسلامی با داشتن ۲۳۰ دفتر در سراسر کشور و ارتباط مستقیم با طبقات مختلف جامعه، اطلاعات کاملی از وضعیت کشور دارد و برای همه عرصه های کشور برنامه داریم و به همین جهت در مناظره هفته گذشته خود را وارد منازعات نکردیم و برای اینکه دیدگاه های خود را ارایه کنیم اخلاق مدارانه وارد شدیم.

رئیس ستاد انتخاباتی سیدمصطفی آقامیرسلیم افزود: نحوه اداره کشور را جزو وظایف این حزب و نامزدمان می دانیم و اگر نامزد ما منتخب مردم شود پل ارتباطی میان دولت و مردم خواهیم بود و در همه امور پاسخگوی عملکردمان هستیم.

امانی با اشاره به اینکه مشکلات امروز کشور با ادبیات به کار گرفته شده در مناظره ها قابل رفع نیست، گفت: باید در این مناظره ها مشکلات مردم و راهکارهای حل آن در اولویت قرار می گرفت اما متاسفانه اینگونه نبود و نتوانستیم در این مناظره امید مردم و به ویژه جوانان را ارتقا دهیم.

https://shoma-weekly.ir/C4Lpeq