سیاسی

معرفی سیره عملی شهدا تهدیدها و تحریم ها را می شکند

وی تداوم راه شهدا را در گرو پیروی و اطاعت بی‌چون و چرا از ولایت دانست و گفت: شهدا مردان عرصه نظامی بودند، اما امروز سربازی جنگ نرم بر عهده ماست. باید خاطرات شهدا را زینب گونه تعریف کنیم تا دشمن بداند امروز پرچم انقلاب در دستان چه کسانی است. بازماندگان شهدا و ایثارگران باید تحت امر ولی فقیه که نایب بر حق امام زمان(عج) است، مدیریت جهان را به دست بگیرند.
عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به فتنههای به هم پیچیده شبکههای مجازی و ماهوارهای داخلی و خارجی، یادآور شد: ولایت فقیه، کشتی نجات در زمان غیبت کبری است.

لاله افتخاری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در اولین همایش فرزندان شاهد و ایثارگر استان گیلان که در تالار گلستان برگزار شد، بازگشت غواصان شهید کربلای 4 به آغوش ملت را خوشامد گفت و اظهار کرد: این شهیدان با وجود سن کم، مردانه در مقابل نامردان تاریخ ایستادند و با عظمت روح و ایمان راسخشان آسمانی شدند.

وی شهدا را ستارگان هدایت بشریت خواند و ادامه داد: در روزگاری که هجمههای ناتوی فرهنگی از طریق ماهوارهها و تبلیغات وارداتی بر کشور ما و کشورهای دیگر تحمیل میشود، باید بدانیم مدیون چه کسانی هستیم و چه کسانی الگوی واقعی ما هستند.

رئیس فراکسیون دفاع مقدس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خانوادههای شاهد و ایثارگر سربازان مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین و نایب بر حق امام زمان(عج) هستند.

وی حرکت انبیاء را با بصیرت دانست و اضافه کرد: پیروان انبیاء الهی نیز حرکتی آگاهانه، هدفمند و با بصیرت داشتند و بر صراط مستقیم بودند. این حرکت به سمت مادیات نیست، بلکه حرکتی به سوی خداوند است و همه ذرات عالم وجود با آنها همراه هستند، زیرا قدرت الهی بر همه قدرتها غلبه دارد. این حرکت پیوسته است و قطعا مخالفانی دارد.

عضو فراکسیون حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تکرار سرگذشت پیشینیان در طول تاریخ، عنوان کرد: در تقابل بین حق و باطل، مقربین به درگاه الهی سختی بیشتری را تحمل میکنند. حضرت زهرا(س)، دلیل آفرینش عالم و دردانه خلقت، اولین شهید ولایت است تا به ما بفهماند «ولایت» در قله است و اگر لازم باشد همه باید فدای راه ولایت شوند. حضرت زهرا(س) حجت را بر ما تمام کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکید بر تبعیت از ولی خدا، خاطرنشان کرد: بر اساس قرآن، نزدیکترین و سزاوارترین افراد به انبیاء الهی کسانی هستند که از آنان تبعیت میکنند. شهدا فرزند امام راحل نبودند، اما تحت فرمان ایشان به جبهههای حق علیه باطل رفتند و ذرهای درنگ نکردند. وصیتنامه بیش از 90 درصد از شهدا به صراحت بر پیروی از ولی تاکید دارد. انسان باید تحت ولایت خدا باشد و بین ولایت خدا و ولایت طاغوت راهی نیست. وقتی انسان ولایت خدا را پذیرفت، جز خدا نمیبیند.

وی تداوم راه شهدا را در گرو پیروی و اطاعت بیچون و چرا از ولایت دانست و گفت: شهدا مردان عرصه نظامی بودند، اما امروز سربازی جنگ نرم بر عهده ماست. باید خاطرات شهدا را زینبگونه تعریف کنیم تا دشمن بداند امروز پرچم انقلاب در دستان چه کسانی است. بازماندگان شهدا و ایثارگران باید تحت امر ولی فقیه که نایب بر حق امام زمان(عج) است، مدیریت جهان را به دست بگیرند.

عضو فراکسیون دفاع مقدس مجلس با اشاره به مذاکرات هسته  ای و زیادهخواهی استکبار، خاطرنشان کرد: ما به طرف مقابل خوشبین نیستیم زیرا میدانیم مادامی که ما حق هستیم، باطل مقابل ما خواهد ایستاد. آنها با بیوفایی و بدقولی، دست خودشان را پیش افکار عمومی جهان رو خواهند کرد. امروز انقلاب در چارچوب جمهوری اسلامی مدافع مظلومان عالم است و تنها اهداف امت اسلام را در نظر نمیگیرد، بلکه حامی مظلومان حتی غیر مسلمانان است.

افتخاری حرکت پشت سر ولی فقیه را مبنای مذاکرات دانست و ادامه داد: دشمنان انبیاء و اولیای الهی در چند قرن پیش با دشمنان امروز اسلام فرقی ندارند، زیرا هر زمان که حق بیاید، باطل هم خواهد آمد و دشمن هرگز دوست نخواهد شد. نباید سر سوزنی از ولایت عقب بیافتیم و یا جلوتر حرکت کنیم، زیرا ضرر خواهیم کرد.

وی با اشاره به فتنههای به هم پیچیده شبکههای مجازی و ماهوارهای داخلی و خارجی، یادآور شد: ولایت فقیه، کشتی نجات در زمان غیبت کبری است. دولتها و مجالس میآیند و میروند، اما زلال ولایت باقی است لذا خانواده شهدا و ایثارگران بیش از دیگران مسئول هستند تا با شناساندن سیره عملی شهدا، جامعه را تحت پرچم ولایت مدیریت کنند و مشکلات مربوط به تهدیدها و تحریمها را کنار بزنند.

https://shoma-weekly.ir/CdtIty