سیاسی

معرفی آل اسحاق پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم است

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به معرفی نامزد حزب به جبهه پیروان خط امام ورهبری گفت: معرفی جناب آقای دکتر آل اسحاق پاسخ به مطالبات اقتصادی مردم است.

روند همگرایی را در اصولگرایان، تعیین کننده می دانیم
به گزارش روابط عمومی حزب مؤتلفه اسلامی وی در که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: ما روند همگرایی و وحدت را در اصولگرایان، مهم و تعیین کننده می دانیم. برای ورود به این روند تا رسیدن به ائتلاف نهایی نامزد مورد نظر حزب را معرفی نموده ایم که مصوبه حزب و مورد تایید جبهه پیروان خط امام و رهبری می باشد.

آل اسحاق پاسخگوی مطالبات مردم در شئون اداره کشور
وی تصریح کرد: جناب آقای دکتر آل اسحاق با تجربیات گراسنگی که در تئوری و عمل دارند می توانند پاسخگوی مطالبات مردم در حوزه اقتصاد و مسائل اجتماعی و سایر شئون اداره کشور باشند.

یاس دشمن از جنگ نظامی و سیاسی
حبیبی ادامه داد: ما اکنون در حال یک جنگ تمام عیار اقتصادی با غرب هستیم. تحریمها به منظور اختلال در نظام اقتصادی کشور اعمال می شود و دشمن با یاس از جنگ نظامی و سیاسی به جنگ اقتصادی رو آورده است.

باید در جایگاهی قرار گیریم که در شان جمهوری اسلامی باشد
وی اضافه کرد: اثرات حضور و نفوذ ایران در منطقه و جهان بر کسی پوشیده نیست؛ در امر اقتصاد هم باید با راهبرد اقتصادی مقاومتی در جایگاهی قرار گیریم که در شان جمهوری اسلامی است.

دیدگاه موتلفه در حوزه اقتصاد
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: دیدگاه حزب در حوزه اقتصاد، حرکت در چارچوب چشم انداز بیست ساله و برنامه پنج ساله پنجم آن هم با یک تیم مدیریتی قوی است.
وی افزود: اگر مدل ریاضی برنامه پنج ساله را بر اساس بودجه ها درست طراحی کنیم قطعاً به اهداف از پیش تعیین شده خواهیم رسید.

با واگذاری امور اقتصادی به مردم شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم
وی گفت: چرخه تولید در کشور باید درست بچرخد؛ با سامان دادن صادرات و جلوگیری از واردات بی رویه، اهتمام ویژه به اشتغال و مهار تورم و گرانی و واگذاری بسیاری از امور اقتصادی به مردم با برنامه ریزی و نظارت و کنترل دولت می توانیم شاهد شکوفایی اقتصادی باشیم.

مطالعات کارشناسی در کارگروههای تخصصی موتلفه
وی همچنین گفت: در مرکز مطالعات و برنامه ریزی حزب موتلفه اسلامی مطالعاتی به وسیله کارگروههای اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی صورت گرفته است که با نتیجه این مطالعات و کارهای کارشناسی دیگری که در کشور وجود دارد می توان با کمک خداوند قادر متعال و استفاده از وجود مدیران توانمند که بحمدلله در کشور وجود و حضور دارند بر مشکلات غلبه کرد.

این گام اول است باید از آن استقبال کرد
حبیبی در بخش دیگری از این گفت وگو در مورد نتایج مذاکرات آلماتی گفت: البته 1+5 در این مذاکرات در مواردی اصرار بر مواضع نادرست قبلی نداشته است و اینکه اصل غنی سازی اورانیوم را به عنوان حق مسلم ما در رسیدن به فناوریهای صلح آمیز هسته ای به رسمیت بشناسند این گام اول است باید از آن استقبال کرد.

حمایت آمریکا و اروپا از ادامه کشتار ها در سوریه
وی همچنین در مورد نشست رم در خصوص حمایت آمریکا و 10 کشور اروپایی از ادامه قتل عام مردم سوریه و حمایت از گروه های تروریست گفت: معارضان سوری آماده مذاکره با دولت سوریه بودند امّا آمریکا و برخی از کشور های شرور اروپا آنها را از این کار منع کردند و حمایت خود را از ادامه کشتار ها در سوریه اعلام کردند.
وی افزود: آمریکاییها در این نشست قول دادند 60 میلیون دلار به تروریستها کمک کنند.

ترور نمی تواند در پدیداری دمکراسی موفق باشد
وی اضافه کرد: توطئه صدور دموکراسی غربی به قیمت جان زنان، کودکان و مردم بی پناه سوریه تمام شده است. اعمال ترور و خشونت هیچگاه نتوانسته در پدیداری دمکراسی در کشوری موفق باشد. تروریستها تا کنون شکست خورده اند و بعد از این هم ضربات مهلک تری از سوی مردم دریافت خواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/Yo3h9n