سیاسی

مطالبه اصلی متخصصین از دولت فقط باید پژوهش باشد

مطالبه اصلی متخصصین از دولت فقط باید پژوهش، پژوهش و پژوهش باشد.
دکتر حسن غفوری فرد عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه تا اواخر قرن ۲۰ نقش مهندسین در تولید برجسته نبود، گفت: تولید در جهان کم بود اما در اواخر قرن ۲۰، جهان از لحاظ تولید اشباع شد.

وی ادامه داد: نیاز امروز جهان و رسالت متخصصین، تولید نیست چرا که امروز ما نیاز به نوآوری داریم. غفوری فرد با بیان اینکه باید توسعهمحور باشیم، اظهار داشت: توسعه بدون پژوهش کوچکترین معنایی ندارد چون این دو مقوله مکمل هم هستند.

وی افزود: مطالبه اصلی متخصصین از دولت فقط باید پژوهش، پژوهش و پژوهش باشد.

نماینده ادوار مجلس با اشاره به سخنان اخیر حجاریان مبنی بر انحلال مجلس گفت: انحلال مجلس به معنی انحلال مهد دمکراسی و برقراری دیکتاتوری شدید است.

حسن غفوریفرد در مورد اظهارات اخیر سعید حجاریان مبنی بر انحلال مجلس شورای اسلامی گفت: نباید پاسخ هر اظهار نظری را دارد و این سخنان کاملا بیاساس است.

وی افزود: انحلال مجلس نه با قانون اساسی نه با دمکراسی و نه با شرایط کشور ما همخوانی ندارد چرا که در بدترین شرایط یعنی در زمان جنگ حتی یک ساعت هم مجلس تعطیل نشد، اینکه در زمان استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران این سخنان گفته میشود کاملا بیاساس است. نماینده مجلس هشتم شورای اسلامی تصریح کرد: انحلال مجلس یعنی انحلال مهد دمکراسی و برقراری دیکتاتوری شدید.

غفوریفرد تصریح کرد: این بحث آنقدر بیاساس است که نباید در مورد آن حرف زد.

عضو حزب موتلفه اسلامی در ادامه به روابط دولت یازدهم و مجلس نهم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اختلافات به کمترین میزان رسیده و این باعث رشد و شکوفایی خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/DuWFPz