سیاسی

مصیبت امروز کشورهای منطقه بخاطر فقدان فرمول غدیر است

عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: واقعه غدیر یک تئوری و آیین نامه الهی برای روش تعیین تکلیف امامت جامعه اسلامی است.
حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) در همایش امامت و ولایت خانواده بزرگ کمیته امداد سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در 14 قرن پیش در چنین روزهای پیامبر اکرم(ص) در حضور بیش از 120 هزار نفر از مسلمانان آن زمان یک اقدام ارزشمند انجام داد و آن انتخاب جانشین خودش بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی افزود: پیامبر اکرم(ص) از طرف پروردگار مامور شد که موضوع امامت علی(ع) مطرح کند زیرا که اگر این کار را نکند رسالت آن حضرت ناقص می ماند.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد بیان داشت: اکنون فرمول و تئوری امامت و ولایت برای عرضه به جهان اسلام و برای الگوگیری جهان بشریت مورد تجزیه و تحلیل اندیشمندان قرار گرفته است.

ترقی بیان داشت: تدوام انقلاب بدون سپردن امامت به جامعه امکان پذیر نیست و دین و حاکمیت ناقص می ماند. بسیاری از مصیبت های که در کشورهای منطقه افتاده بر اثر فقدان امامت و رهبری است.

وی افزود: اکنون انقلاب اسلامی در اجرا و تحقق فرمول پیامبر اکرم(ص) پیشگام است و زمینه عزت، اقتدار و شکوفایی اسلام را فراهم کردند.

عضو شورای مرکزی کمیته امداد بیان داشت: براساس تجربه 35 ساله گذشته از تاریخ انقلاب رهبری و امامت در جامعه اسلامی از اهمیت و حساسیت برخوردار است. رهبری در تدوام و پاسداری از انقلاب در مقابل بحرانها و چالش و برطرف کردن موانع انقلاب نقش بی بدیل و کم نظیری است.

ترقی گفت: واقعه غدیر یک تئوری و آیین نامه الهی برای روش تعیین تکلیف امامت جامعه اسلامی است.

https://shoma-weekly.ir/2Op3el