سیاسی

مشی سیاسی میرسلیم همچون عسگراولادی است

عضو شورای مرکزی حزبم وتلفه اسلامی گفت: مشی اعتدالی «سید مصطفی میرسلیم» اینگونه نیست که همانند برخی افراد به ظاهر معتدل، بخواهد جریانات اصیل انقلابی را از صحنه سیاسی کشور حذف کند
عضو شورای مرکزی حزبم وتلفه اسلامی گفت: مشی اعتدالی «سید مصطفی میرسلیم» اینگونه نیست که همانند برخی افراد به ظاهر معتدل، بخواهد جریانات اصیل انقلابی را از صحنه سیاسی کشور حذف کند

حجت‌الاسلام خرسند عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با کانال اطلاع رسانی حزب، با بیان اینکه آقای سید مصطفی میرسلیم یکی از چهره‌های درخشان در انقلاب است و سوابق ارزنده و ذی قیمتی دارد، گفت: وی یک انسان به معنای حقیقی متدین و دارای مشی اخلاقی و رفتاری‌ برخواسته از تدین و اعتقاد درونی است.

وی افزود: میرسلیم از طرفی به اصول اسلام، نظام مقدس جمهوری اسلامی و اصل ولایت مطلقه فقیه پایبندی کامل دارد و تاکنون این مهم را بصورت عملی نیز نشان داده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: آقای میرسلیم همواره از افراط و تفریط دوری می‌کند و در گفتار سنجیده سخن می‌گوید. وی از ابتدای انقلاب در کنار مقام معظم رهبری بود و گزینه اول آیت الله خامنه ای برای تصدی پست نخست وزیری محسوب می‌شد که البته به دلایلی این اتفاق در آن مقطع صورت نگرفت.

خرسند گفت: مسئولیت نهاد ریاست جمهوری در دوران مقام معظم رهبری، تصدی پست وزارت فرهنگ و ارشاد در دولت دوم سازندگی و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله شاخص ترین مناصب آقای میرسلیم بحساب می‌آید.

وی تاکید کرد: میرسلیم هیچگاه از خط ولایت و رهبری چه در زمان امام(ره) و چه در زمان آیت الله خامنه‌ای خارج نشد و از ابتدای انقلاب هرگز بدنبال مطرح کردن خود نبود و حتی وقتی پیشنهاد حضور در عرصه رقابت انتخاباتی را به وی دادند، او استنکاف می‌کرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: آقای میرسلیم امتحانات خوبی را در گذشته و امروز پس داده است و با توجه به شناخت خوبی که از شرایط کشور دارد و سوابق مدیریتی که داشته است، می تواند برای آینده نظام بسیار مفید واقع شود.

وی با بیان اینکه آقای میرسلیم فردی کاملا تشکیلاتی است و به مشورت با دیگران اهمیت بسیاری می‌دهد، گفت: میرسلیم در دوران ابتدای انقلاب شخصیتی فعال در حزب جمهوری اسلامی بود و امروز هم در حزب موتلفه اسلامی بعنوان رئیس شورای مرکزی مشغول به خدمت است.

خرسند تصریح کرد: میرسلیم شخصیتی معتدل است و افراط و تفریط در مشی اخلاقی و رفتاری او وجود ندارد. البته اعتدال وی از جنس اعتدال برخی آقایانی که امروز خود را معتدل می‌نامند نیست بلکه در عین پرهیز از افراطی‌گری و محافظه‌کاری، مواضعی شفاف و صریح دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: آقای میرسلیم در قبال جریانات فتنه گری که علیه نظام و رهبری ایستادگی می‌کنند مواضع قاطعانه ای دارد و کاملا شفاف برخورد می‌کند. وی همچنین در موضع گیری متانت خود را حفظ می‌کند و هیچگاه عصبانی نمی‌شود.

وی مشی میرسلیم را همانند مشی مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی دانست و تاکید کرد: آقای میرسلیم خیلی حضور پررنگی در رسانه‌ها ندارد زیرا اهل سروصدا و مطرح کردن خود نیست اما این مساله بمعنای آن نیست که مواضع صریح و شفافی ندارد. اگر جریانی یا فردی در مقابل ولایت و نظام موضع‌گیری کند قطعا واکنشی صریح از خود بروز خواهد داد.

خرسند با بیان اینکه میرسلیم خطوط و مرزبندی مشخصی در امور سیاسی دارد، اظهار کرد: مشی اعتدالی میرسلیم اینگونه نیست که همانند برخی افراد به ظاهر معتدل، بخواهد جریانات اصیل انقلابی و حزب اللهی را از صحنه مدیریتی و سیاسی کشور حذف و از جریان فتنه حمایت کند و به آنها اجازه میدان داری بدهد.

https://shoma-weekly.ir/CuSssj