سیاسی

مشکل حاصل نوع نگرش دولت به جوانان است نه ساختار وزارت

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ، در خصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان و احیای دوباره سازمان ملی جوانان گفت: بیشترین اشکال در خصوص جوانان در نگاه افراد به این مقوله بوده است نه ساختارهای موجود.
لاله افتخاری با بیان اینکه احیای دوباره سازمان ملی جوانان، نوعی پاک کردن صورت مسئله است گفت: با استفاده از مدیران شایسته در همین وزارتخانه موجود می توان مسائل و معضلات جوانان را حل کرد.

لاله افتخاری عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، در خصوص عملکرد وزارت ورزش و جوانان و احیای دوباره سازمان ملی جوانان گفت: بیشترین اشکال در خصوص جوانان در نگاه افراد به این مقوله بوده است نه ساختارهای موجود.

وی اظهار داشت: نه سازمان ملی جوانان و نه وزارت ورزش و جوانان به موضوعات و معضلات جوانان توجهی نداشته‌اند و علت این امر نبود افراد و مدیران شایسته و درخور بوده است.

افتخاری احیای دوباره سازمان ملی جوانان را نوعی پاک کردن صورت مسئله دانست و گفت: وزارتخانه در صورت استفاده از مدیران شایسته در وزارت ورزش می‌توان پاسخگوی نیاز جوانان باشد.

وی اظهار داشت: ضعف درونی وزارتخانه باعث شده در نگاه توأم به ورزش و جوانان دچار مشکل شویم، این در حالی است که در برخی از کشورها، آموزش و پرورش، آموزش عالی، ورزش و جوانان دارای یک وزارتخانه هستند که به شایستگی اداره و هدایت می‌شوند.

افتخاری، پرداختن به احیای دوباره سازمان ملی جوانان را یک حرکت شتاب‌زده دانست و گفت: وجود وزارتخانه می‌تواند نظارت نمایندگان مجلس و بهبود عملکرد این حوزه را به دنبال داشته باشد.

https://shoma-weekly.ir/Inf9uv