سیاسی

مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح لازمه حماسه است

حجت الاسلام خرسند با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی رهبرمعظم انقلاب با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: در آستانه انتخابات بسیار مهمی هستیم، انتخاباتی که باید با شور و حماسه همراه باشد که این شورو حماسه قطعا با مشارکت حداکثری مردم و جریانات سیاسی شکل می گیرد.
حجت الاسلام خرسند  در گفتگو با شبکه ایران ادامه داد:مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح دو شاخص مهم، اثر گذار و سرنوشت ساز برای کشور خواهد بود که با حضور گسترده مردم این امر محقق خواهد شد.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با اشاره به اینکه در انتخابات پرشور همه باید نقش خود را به خوبی ایفا کنند تصریح کرد: تمام سلیقه هایی که پایبند به نظام،قانون اساسی و ولایت فقیه هستند باید بتوانند در انتخابات حضور داشته باشند و کسی با انتخابات قهر نکند.
خرسند در عین حال تاکید کرد: همه باید در مقابل قانون تسلیم باشند و قانون را فصل الخطاب بدانند و دیگر شاهد اتفاقاتی مانند سال 88 که برخی از قانون تمکین نکردند نباشیم.
وی در ادامه با اشاره به اینکه برای تحقق حماسه اقتصادی به روحیه انقلابی نیاز داریم و همه باید در این زمینه تلاش کنند گفت: دشمنان تحریم ها را برای افزایش فشار به کشور بیشتر کرده اند اما متخصصان و دانشمندان کشورمان با همراهی مردم این تحریم ها را به فرصتی برای کسب دستاوردهای بزرگتر تبدیل خواهند کرد.

https://shoma-weekly.ir/jasW18