سیاسی

مشارکت بالا در انتخابات امیدهای دشمن را خنثی می کند

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون با اشاره به دو انتخابات پیش رو با بیان اینکه شما امنیت انتخابات را تامین می کنید افزود: باید خود و خانواده هایتان در انتخابات مشارکت جدی داشته باشید زیرا که هرچه درصد مشارکت ملت ما بیشتر باشد دشمن نامید تر و مایوس تر می شود.
به گزارش کازرون خبر ، آیین جشن تحلیف سربازان پادگان 07 کازرون با حضور امام جمعه این شهر و خانواده های سربازان و شهدا و ایثارگران برگزار گردید.

حجت الاسلام محمد خرسند امام جمعه کازرون در این آیین با تبریک میلاد امیرالمومنین علی (ع) و تشکر از فرماندهی و سایر مسوولان این پادگان اظهار داشت: وقتی ما روحیه بانشاط شما را مشاهده می کنیم قوت قلب پیدا می کنیم و امنیت و اقتدار ما در گرو نیروهای مسلح است.

امام جمعه کازرون با بیان اینکه سربازان ما افتخارشان این است که در ارتش اسلام عمر خود را سپری می کنند افزود: ارتش دیگر کشورها در خدمت قلدران جهان هستند و از متجاوزان حمایت می کنند که یا متجاوزند یا حامی متجاوزان.

وی تصریح کرد: افتخار نیروهای مسلح ما این است که نه متجاوز و نه قصد تجاوز را دارند اما در عین حال اجازه تجاوز به دشمن نمی دهند.

خرسند با بیان اینکه شما سربازان در سوگندنامه خود قسم خوردید که از دستاوردهای اسلامی دفاع کنید و در راه شهیدان ثابت قدم باشید، تاکید کرد: اینها را در عرصه عمل نشان دهید و افتخار کنید که در ارتشی خدمت می کنید که مومن و مکتبی است.

امام جمعه کازرون با گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی اظهار داشت: از بین شما سربازان باید صیادها تربیت شود زیرا دشمن از این روحیه می ترسد.

وی گفت : آنچه دشمن را می ترساند ایمان و روحیه بسیجی و ارادت شما نسبت به دین و وطن است و اینکه شما حاضرید برای حفظ دین و وطن خود جان بدهید برای دشمن قابل درک و باور نیست .

خرسند گفت: امنیت و اقتدار امروز ما بر می گردد به روحیه فداکاری و ایثار و ولایت مداری شما که در عین حال این روحیه و جنگ آوری شما باید حفظ شود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با یادآورشدن سانحه تصادف و جان باختن سربازان ارتش در سال گذشته بیان کرد : هر ساله در کشور ده ها هزار نفر در تصادف های جاده ای از بین می روند ولی جان دادن چند سرباز در تصادف احساسات عموم ملت ایران را جریحه دار کرد و این نشان از علاقه ملت به شما سربازان است.

خرسند با اشاره به دو انتخابات پیش رو با بیان اینکه شما امنیت انتخابات را تامین می کنید افزود: باید خود و خانواده هایتان در انتخابات مشارکت جدی داشته باشید زیرا که هرچه درصد مشارکت ملت ما بیشتر باشد دشمن نامید تر و مایوس تر می شود.

https://shoma-weekly.ir/SWq7SH