سیاسی

مسئولین کلاهشان را بالاتر بگذارند

وقتی برنامه ای برای جلوگیری از ماهواره نداشتیم و سهل انگارانه در قبال این دشمن از بمب شیمیایی خطرناک تر برخورد کردیم نتیجه اشهمین که می بینیم. حالا کار به جایی رسیده است که می بینیم، به نظرم رسیدگی به این مهم از اوجب واجبات است،این دلیل نمی شود که چون وضع اقتصادی بد است از فرهنگ باز بمانیم چرا که اگر ملتی فرهنگش را از دست بدهد هویتش را از دست داده و دیگر چیزی برای دفاع ندارد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به ماجرای چادر کشیدن از سر بانوی تهرانی به خاطر امر به معروف ونهی از منکر گفت:بسمه تعالی مسئولین کلاهشان را بالاتر بگذارند ، روز روشن در مملکت اسلامی و در ماه رمضان ، و در مقابل انظار مردم به خاطر انجام یک فریضه واجب چادر از سر ناموس مردم می کشند و یک نفر حرف نمی زند ؟ مگر کشف حجاب چگونه آغاز شد ! وی در این باره افزود: چرا هیچ کس اعلام خطر نمی کند؟ کجای فلسفه انقلاب می گنجد یک فرد خاطی که عفت خود را حفظ نمی کند و با بی حجابی خود صدها مفسده اجتماعی را در مملکت اسلامی رقم می زند به یک بانوی محجبه حمله ور شود و اورا مورد هتک قرار دهد؟آنوقت یک مسئول در مقابل این اقدام یک کلام حرف نزند! بخدا اگر خون گریه کنیم جا دارد.
فارسی نژاد در ادامه اظهار داشت: آنچه معلوم است آبی در مورد عفاف و حجاب از مسئولینمان گرم نمی شود، مگر مراجع به داد این ملت برسند و من از محضر مراجع عظام تقاضا دارم وارد صحنه شوند و اعلام موضع نمایند، شاید مسئولین به خودشان بیایند.
وی با اضهار تاسف از عدم توجه به اجرایی شدن قانون عفاف وحجاب گفت:8سال است که این قانون در حال خاک خوردن است و دولتی که موظف به اجرای آن بود هیچگاه وارد این گود نشد،ای کاش در گزارشاتی که دولت دهم محضر مقام معظم رهبری و مردم ارائه کردند اشاره ای هم به عدم تعهدشان در خصوص قانون عفاف و حجاب می داشتند.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:کسی نمی تواند منکر وضعیت ناهنجار پوشش در جامعه کنونی ما خصوصا در شهرهای بزرگ شود،این ها اثرات مخرب ماهواره است که وضعیت فرهنگی ما را بیشتر رو به افول می برد. دل متدینین از این وضعیت خون است و صدایشان به جایی نمی رسد،آیا این وضع حجاب در یک مملکت سلامی شیعه است؟
فارسی در پایان این مصاحبه گفت: وقتی برنامه ای برای جلوگیری از ماهواره نداشتیم و سهل انگارانه در قبال این دشمن از بمب شیمیایی خطرناک تر برخورد کردیم نتیجه اشهمین که می بینیم. حالا کار به جایی رسیده است که می بینیم، به نظرم رسیدگی به این مهم از اوجب واجبات است،این دلیل نمی شود که چون وضع اقتصادی بد است از فرهنگ باز بمانیم چرا که اگر ملتی فرهنگش را از دست بدهد هویتش را از دست داده و دیگر چیزی برای دفاع ندارد.


https://shoma-weekly.ir/BQyexT