سیاسی

مسئولین سپاس‌گزاران «حضور» باشند

حضور مردم باعث شده که تبلیغات فرهنگی یک ساله دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شود، به نظر من هرچه هزینه می‌کنند از طریق ماهواره و شبکه‌های مختلف خبری در دنیا که اثری بر روی مردم ایرانی بگذارند روز بیعت با انقلاب و امام و آرمان‌ها و رهبری یعنی ۲۲ بهمن مردم حضور خوبی دارند. حضور مردم هم خنثی کننده اقدامات آن‌ها بوده است و هم پیشگیری کننده از اقدامات سال بعد دشمن بوده است.

عبدالرضا مصری- قاعدتا هر سال که دهه مبارک فجر پیش آمده است علی رغم همه تبلیغاتی که در دنیا علیه ما صورت گرفته همیشه شگفتی سالروز ۲۲ بهمن بوده است. خارج از تصور همه آنهایی که در تحلیل مسائل اجتماعی هستند، حضور مردم همیشه حرف اول را زده است، برای هواداران انقلاب ذوق زدگی ایجاد کرده و برای دشمنان انقلاب هم بغضی در گلو تا سال بعد.

حضور مردم باعث شده که تبلیغات فرهنگی یک ساله دشمنان انقلاب اسلامی خنثی شود، به نظر من هرچه هزینه میکنند از طریق ماهواره و شبکههای مختلف خبری در دنیا که اثری بر روی مردم ایرانی بگذارند روز بیعت با انقلاب و امام و آرمانها و رهبری یعنی ۲۲ بهمن مردم حضور خوبی دارند. حضور مردم هم خنثی کننده اقدامات آنها بوده است و هم پیشگیری کننده از اقدامات سال بعد دشمن بوده است.

حضور مردم همیشه باعث سربلندی و سرفرازی است امیدواریم در خدمت بیشتر مسئولین به مردم چه دولت چه مجلس و چه قوه قضائیه بتوانیم برابرشان این مردم گام برداریم. من نمیبینم که برابر شان این مردم ما بتوانیم به آنها خدمت کنیم، برخی از کوتاهیها، خودخواهی و برخی از مسائل جانبی و فرعی متاسفانه مسئولین را مشغول میکند و باعث میشود در خدمت به مردم کوتاهی کنند و اگر تمام این مسائل را کنار بگذاریم و حتی کل سال هم به مردم خدمت کنیم، جوابگوی یک روز حضور آنها در ۲۲ بهمن نخواهد بود.

امیدوار هستم که درشان این مردم به آنها خدمت شود و مردم دغدغه نداشته باشند و بیش از آنچه که موجود است، آرامش داشته باشند. همچنین مسئولین بتوانند نشاط به جامعه بدهند و امید و شادی در جامعه ایجاد کنند و کاری در رابطه با اشتغال جوانها انجام دهند. اگر ما فقط بتوانیم یک مسئله اشتغال را با همتمان و عمل به اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری تا ۲۲ بهمن سال آینده حل و فصل کنیم و جمعیت ۴ میلیون نفری بیکار تحصیل کرده را برایشان اشتغال ایجاد کنیم قدرشناس این ملت خواهیم بود.

https://shoma-weekly.ir/7JZzfo