سیاسی

مسئولین در پاسخ راهپیمایی مردم تلاش خود را دو چندان کنند

مسئولین نباید در برابر دشمن کوتاه بیایند، باید سومدیریت‌ها از بین بروند لذا این ملت با شجاعت و شهامت در مقابل دشمن ایستاده است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضد استکباری‌ترین راهپیمایی سال‌های اخیر است، مجریان کشور وظیفه دارند تلاش خود را برای حل مشکلات مردم دو چندان کنند.

حمیدرضا ترقی فعال سیاسی با اشاره به اینکه انقلاب به ما عزت، اقتدار و پیشرفت داد، اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده این است که مردم خودشان را صاحب انقلاب می‌دانند، انقلاب و مردم را نمی‌توان از یکدیگر جدا کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه مردم با پدیده انقلاب مشکلی ندارد، ادامه داد: مردم انقلاب را به سوی آرمان‌های مقدس هدایت می‌کنند و لذا به این مسئله همه دشمنان انقلاب اعتراف و اذعان دارند، مردم با انقلاب مشکلی ندارند، زیرا شهید و جانباز در این مسیر داده‌اند و مشکلات را تحمل کردند، ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به آمریکا نشان دادند که پاسخ یاوه گویی آن‌ها را می‌دهند لذا مردم اراجیفی را که سران آمریکا نسبت به ملت ایران داشتند، به صورت جدی پاسخ دادند.

وی با اشاره به اینکه باید در جهت حل مشکلات مردم تلاش مضاعف کرد، زیرا آن‌ها با همه مشکلات با ایمان و عشق و با روحیه در دفاع و پشتیبانی از انقلاب در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند، افزود: مسئولین نباید در برابر دشمن کوتاه بیایند، باید سومدیریت‌ها از بین بروند لذا این ملت با شجاعت و شهامت در مقابل دشمن ایستاده است.

ترقی با اشاره به اینکه مردم برای انقلاب هزینه‌های سنگینی داده‌اند و خصومت‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا با کشورمان پاسخگویی جدی ملت ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پی داشته است، ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ضد استکباری‌ترین راهپیمایی سال‌های اخیر است، مجریان کشور وظیفه دارند تلاش خود را برای حل مشکلات مردم دو چندان کنند و همان گونه که ملت با شجاعت در مقابل دشمن ایستاده است مسئولان نیز در مقابل دشمن همین اقتدار را داشته باشند، لذا مردم انتظار دارند مسئولان در مقابل دشمن منفعل نباشند که دشمن فکر کند می‌تواند خواسته‌های خود را بر ما تحمیل کند.

https://shoma-weekly.ir/TG9MCp