سیاسی

مسئولین اختلافشان را پیش مردم نبرند/ اختلافات مسئولین باعث دلهره و ناراحتی مردم می‌شود

عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مسئولین به‌جای اینکه اختلافشان را نزد مقام معظم رهبری ببرند پیش مردم نبرند. مردم خودشان گرفتار کرونا و تنگی معیشت هستند و بیان چنین اختلافاتی از سوی مسئولین باعث دلهره و ناراحتی آنها می‌شود. این کار غلطی است

جواد مقصودی، عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی پیرامون فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با دستاندر کاران مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید در باره حل اختلافهای داخلی با مذاکره به خبرنگار نما گفت: ابراز تأسف میکنم از اینکه این همه تجربههایی که برای بشر رخ میدهد و باید برایش هشدار باشد تا آنها را تکرار نکند، اما تکرار میکند. انسان اسلامی باید اندیشهورز، آیندهنگر، دورنگر و عمیقنگر باشد تا بتواند در تراز نظام الهی و جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: مسئولین از رؤسای سه قوه گرفته تا مسئولیتهای پایینتر به فکر اسلام و نظام الهی باشند نه به فکر خود، منافع، پرستیژ و نهادشان. وقتی به فکر اسلام و نظام الهی باشند عزتشان هم در دنیا و هم در آخرت زیاد میشود.

این عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولین به فکر مذاکره با فرعونها نباشند و به داخل کشور نگاه کنند.

توصیه شهید بهشتی

وی تصریح کرد: اگر کسی عاقل باشد باید روی پای خودش بایستد و از جوانها و دانشمندان کشور خودش استفاده کند. خدا درجات شهید بهشتی را عالی کند که میفرمود اگر دور کشور ما را دیوار بکشند و همه رابطهها را با ما قطع کنند خودمان میتوانیم روی پای خودمان بایستیم، چون ما همه منابع را داریم.

مقصودی در ادامه مطرح کرد: روی پای خود ایستادن مدیریت، عرضه و کار جهادی و کار برای خدا کردن میخواهد.

وی تصریح کرد: اینکه چشم انسان به دست دیگران باشد و دریوزگی کند ، برای کشور و امت محمد(ص) و شیعه علی(ع) ننگ است. آنها باید بیایند و از ما التماس کنند و محتاج ما باشند، نه اینکه ما دستمان را جلوی کافران و دشمنانی دراز و گدایی کنیم که هرگز خیر ما را نمیخواهند.

واگذاری کار به مردم

این عضو هیات موسس حزب مؤتلفه اسلامی به قطع امید صد درصد از دشمنان و شیطان بزرگ تأکید کرد و گفت: مسئولینی که غرض و مرض ندارند و میخواهند برای نظام و مردم کار کنند کار را به مردم واگذار کنند و مطمئن باشند مردم کار را به نحو احسن انجام میدهند.

وی در خصوص مذاکره داخلی طبق فرمایش مقام معظم رهبری توصیه کرد: مسئولین دور هم جمع شوند و اگر اختلافی دارند با این دید که میخواهند نظام را مستحکم کنند با هم بحث کنند. اگر در جایی اختلاف سلیقه دارند برای حل اختلاف سراغ کسی بروند که حرف اول را میزند و آن مقام معظم رهبری است که ولی فقیه و جانشین امام زمان(عج) است.

مقصودی خاطرنشان کرد: مسئولین بهجای اینکه اختلافشان را نزد مقام معظم رهبری ببرند پیش مردم نبرند. مردم خودشان گرفتار کرونا و تنگی معیشت هستند و بیان چنین اختلافاتی از سوی مسئولین باعث دلهره و ناراحتی آنها میشود. این کار غلطی است.

https://shoma-weekly.ir/MZCLmR