سیاسی

مسئولان همپای مردم به اوامر رهبری توجه کنند

عضو هیأت نظاره حزب‌موتلفه اسلامی گفت: مسئولان امروز به جای درگیری، به معیشت مردم بیشتر توجه کنند و بدانند که دشمن در انتخابات سال آینده از همین روزنه قصد نیش زدن به جمهوری اسلامی را دارد.
عضو هیأت نظاره حزبموتلفه اسلامی گفت: مسئولان امروز به جای درگیری، به معیشت مردم بیشتر توجه کنند و بدانند که دشمن در انتخابات سال آینده از همین روزنه قصد نیش زدن به جمهوری اسلامی را دارد.

احمد کریمیاصفهانی در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: 34 سال است که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد و همانگونه که امام راحل فرمودند رمز پیروزی ولایت فقیه و تبعیت از آن است.

دبیر کل جامعه انجمن اسلامی بازار و اصناف با اشاره به حضور رئیسجمهور در ماجرای استیضاح وزیر کار در صحن علنی مجلس، تأکید کرد: دوئلی که در مجلس رخ داد سوژهای برای رسانههای بیگانه شد و کاملاً دشمن شاد کن بود.

کریمیاصفهانی با بیان اینکه مردم بیشتر از مسئولان و نخبگان به اوامر رهبری توجه دارند، گفت: مسئولان و رؤسای قوا همپای ملت حساسیتها و اوامری که رهبری بر آن تأکید و هشدار دادند توجه کنند و نابسامانی در جامعه ایجاد نکنند.

وی اضافه کرد: مسئولان بدانند گرانیها خاطر مردم را آزرده است و مسئولان باید امروز به جای درگیری به معیشت مردم بیشتر توجه کنند و بدانند که دشمن در انتخابات سال آینده از همین روزنه قصد نیش زدن به جمهوری اسلامی را دارد.

 

 

https://shoma-weekly.ir/5ZxuBB