سیاسی

مسئولان مقابل دشمن وحدت را حفظ می کنند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: دشمن بداند که باوجود اختلاف‌سلیقه‌ای که در مسئولان وجود دارد نسبت به حاکمیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش ها اختلافی ندارند و همگی پشت سرفرماندهی کل قوا قرار دارند.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیس‌جمهور دیوانه آمریکا بداند بادم شیر بازی می‌کند و چنانچه دیوانگی را از حد بگذراند سیلی سخت و آتشین از جمهوری اسلامی خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت الاسلام محمد خرسند در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به داستان برجام در سخنانی اظهار داشت: برجام امامزاده ای است که معجزه نمی‌دهد و بیخود برای آن ضریح ساختند و دستمال بستند.

وی از آن دسته سیاسیونی که شب ها به خواب غفلت رسیدن به غرب و آمریکا فرومی‌رفتند خواست از این خواب بیدار شوند و به ماهیت اصلی دنیای غرب و امریکا پی ببرند.

امام‌جمعه کازرون گفت: دعوای جمهوری اسلامی با آمریکا دعوای مسائل هسته ای و حقوق بشر نیست بلکه دعوای ما مسائل اعتقادی است که آن ها می‌گویند ما هر غلطی که در دنیا انجام دهیم باید جمهوری اسلامی تائید کند.

خرسند تصریح کرد: مردم ایران بر برجام امیدی نبسته اند گرچه برخی می‌خواهند جنازه‌اش را حفظ کنند اما روزی بوی تعفن آن بلند می شود.

وی بابیان اینکه رئیس‌جمهور آمریکا یا دیوانه است و یا خودش را به دیوانگی زده متذکر شد: درهرصورت آمریکا باید بداند که بادم شیر بازی می‌کند و جمهوری اسلامی از خود صحه صدر و تحمل نشان می‌دهد و چنانچه دیوانگی را از حد بگذراند سیلی بسیار سخت و آتشین خواهد خورد.

امام‌جمعه کازرون گفت: از برجام خطرناک تر اینکه می‌خواهند نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در رده گروه های تروریستی قلمداد کنند که در این صورت آمریکا بداند که این بازی بسیار خطرناک تر بوده، همان‌طوری که سپاه، بساط داعش را از منطقه جمع کرد آمریکا باید جایگاهش را 2 هزار کیلومتر از مرز ایران دور کند چراکه به‌وسیله موشک های دوربرد سپاه درو خواهد شد.

خرسند از مواضع انقلابی رئیس‌جمهور و مسئولان سیاست های خارجی تقدیر کرد و افزود: دشمن بداند که باوجود اختلاف‌سلیقه‌ای که در مسئولان وجود دارد نسبت به حاکمیت ملی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ ارزش ها اختلافی ندارند و همگی پشت سرفرماندهی کل قوا قرار دارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به حملات اخیر به قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: بیشتر این حملات مغرضانه است چراکه دلسوزاندن برای برخورد قوه قضاییه به برخی آقازاده هایی که وصل به تراز نخست مملکتی بوده و میلیاردها تومان از بانک های مختلف وام گرفته، نوعی تخریب و از روی غرض سیاسی است.

امام‌جمعه کازرون تصریح کرد: این آقایان می‌گویند برخورد دستگاه قضایی برای آدم های بدبخت و بیچاره‌ای است که برای دو تا سه میلیون تومان در زندان بسر می‌برند و آقازاده‌های که میلیاردها تومان بدهی به بانک دارند نباید برخورد قضایی شود.

خرسند ادامه داد: کار دستگاه قضایی همانند دستگاه های دیگر بی‌عیب و نقص نیست اما چنانچه نقدی برای آن هست باید عالمانه و منصفانه و به‌دوراز غرض‌ورزی باشد.

وی رئیس قوه قضاییه را انسانی شجاع و کارآمد توصیف کرد و گفت: عملکرد ایشان ثابت کرده که به دولت ها کاری ندارد و همواره مواضع و روحیه انقلابی داشته و مردم هم از اجرای عدالت حمایت می‌کند.

امام‌جمعه کازرون در پایان به ترویج ورزش همگانی تأکید کرد و با ابراز تأسف گفت: بی‌تحرکی و کم‌تحرکی در جامعه رواج پیداکرده و همین امر باعث شیوع بیماری های مختلف شده است.

خرسند از متمکنان و خیران این شهر خواست برخی رشته‌های ورزشی نام‌آور این شهر را حمایت کنند تا روحیه ورزشی در جامعه گسترش پیدا کند.

https://shoma-weekly.ir/jF08U8