سیاسی

مسئولان برای رفع گرانی ها چاره ای بیاندیشند

مدتی است گرانی افسار گسیخته اجناس ضروری، زندگی را برای مردم عادی دشوار و گاه غیر قابل تحمل کرده است، این در حالی است که در کشور امکانات مناسبی برای برطرف کردن این معضل وجود دارد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه در چند ماه اخیر  افزایش بی‌رویه قیمت‌ها را داشتیم،‌ از مسئولان اقتصادی کشور خواست برای رفع این مشکل چاره اندیشی کنند.
سید مهدی جولایی در توضیح این مسئله اظهار داشت: مدتی است گرانی افسار گسیخته اجناس ضروری، زندگی را برای مردم عادی دشوار و گاه غیر قابل تحمل کرده است، این در حالی است که در کشور امکانات مناسبی برای برطرف کردن این معضل وجود دارد.
وی بابیان اینکه مردم از گرانی می برند، افزود: برخی از چالش های موجود نمی تواند بهانه ای برای کم کاری در رسیدگی به گرانی های اخیر باشد و در این مسیر دولت و مجلس در رسیدگی به وضعیت معیشتی مردم و کاهش تورم و مسائل اقتصادی باید توجه خاص داشته و اقدامات عملی برای مهار تورم و گرانی داشته باشند.
این فعال سیاسی با اشاره به نقش تحریمهای اقتصادی دشمنان ایران در وضع موجود اظهار داشت: باید مراقب باشیم، دشمن می خواهد از ملت ما انتقام بگیرد نه دولت، زیرا محاصره اقتصادی انتقام گرفتن از ملت است، باید کاری کنیم که نقشه های آنها نقش برآب شود.

 

https://shoma-weekly.ir/55tgJN