سیاسی

مسئولان با جدیت مانع گسترش بدحجابی شوند

آیت الله العظمی سبحانی:: مسئولان باید با جدیت تمام جلوی گسترش بدحجابی را بگیرند، چرا که گسترش بدحجابی و فساد در جامعه باعث انحراف خواهد شد.

یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: مسئولان باید با جدیت تمام جلوی گسترش بدحجابی را بگیرند، چرا که گسترش بدحجابی و فساد در جامعه باعث انحراف خواهد شد.
آیت الله العظمی سبحانی نسبت به گسترش بدحجابی در جامعه هشدار داده و اظهار داشت: بقای جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر منوط به اجرای فریضه امربه معروف و نهی از منکر است.
وی با بیان اینکه همه باید به این وظیفه شرعی عامل باشند، افزود: اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید از طرف همه اقشار جامعه جدی تلقی شود و روحانیون و مبلغین با زبان و مسئولان نظام با قدرت و قوت به این فریضه عمل کنند.
استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: همه مسئولان باید به روایات امر به معروف عمل کرده و طبق قوانین اسلامی در اجرای آن کوتاهی نکنند.
وی ادامه داد: متاسفانه عمل به این فریضه هم از طرف مردم و هم از ناحیه مسئولان نادیده گرفته شده و به فراموشی سپرده شده است.
آیت الله العظمی سبحانی درادامه با بیان اینکه مسئولان باید با جدیت تمام جلوی گسترش بدحجابی را بگیرند بیان داشت: کسانی که در مسند قدرت هستند، عمل به این فریضه را جدی بگیرند، چرا که گسترش بدحجابی و فساد در جامعه باعث انحراف خواهد شد .

https://shoma-weekly.ir/6kEvh9