سیاسی

مسئولان باید قدر این تحمل و صبوری را بدانند

یوم الله 22 بهمن روزی است که همپای مردم با صاحب این انقلاب تجدید میثاق کنیم . او صدق ما را در این تجدید میثاق می داند و به همان میزان انقلاب را یاری خواهد فرمود.
حبیب الله عسکراولادی- یوم الله 22 بهمن هنگامه جهانی شدن خروش اسلام خواهان قرن ما و موسم جلالت جهادگران و مجاهدان فی سبیل الله است. یوم الله 22 بهمن سرآغاز عزت پایدار و طلیعه نور و پاکی در حیات طبیه ملت مسلمان واسلام خواه و فداکار ایران است .
یوم الله 22 بهمن روز اعلام آزادی ، استقلال ملت اسلام خواه ایران و خروج از سیطره کفار و ستمگران تاریخ معاصر است .
یوم الله 22 بهمن روز شکست استبداد جهانی و آغاز بهاری ترین فصل تاریخ در آستانه ظهور منجی عالم بشریت است. جهان در
یوم‌الله 22 بهمن شاهد یک نهضت تمام عیار آسمانی، یک رهبری الهی و ملتی بود که در انتظار طلوع فجر لحظه شماری می کردند. انقلاب اسلامی 34 سال است محکم و استوار روی پای خود ایستاده است. هروز نیرومند تر از دیروز !
یوم الله 22 بهمن در تاریخ اسلام ، ایران و جهان یک نقطه نورانی است و به تعبیر امام راحل انفجار نور بود و یک نقطه عطف است.
اعلام یک مسیر الهی منطبق بر حرکت انبیاء و اولیای الهی در قرن ماست.
چه خوب است در این روز بزرگ یک دور وظایف و تکالیفمان را در انقلاب باز خوانی کنیم و اهداف و آرمانهای اسلام و انقلاب اسلامی را روخوانی دقیق نماییم.
1- مردم ما برای شعار استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی فداکاریها کرده اند. مردم ما برای تحکیم شعار نه شرقی نه غربی سختی ها و مرارتها کشیده اند.
خونهای پاکی و درصدر آن خون فقها ، علما و دانشمندان بزرگ الهی در پای نهال مقدس انقلاب ریخته شده است.
ما تکلیف داریم از گوهر آزادی در کشور پاسداری کنیم . ما وظیفه داریم از استقلال کشور در برابر حرص و طمع روز افزون قدرتهای جهانی صیانت کنیم .
حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات است و باید سهم خود را در این واجب الهی همچون دیگر و اجبات قرآنی ادا نماییم .
ان شاءالله مردم همگی در روز 22 بهمن در سراسر کشور به خیابانها می‌آیند تا به ادای این سهم فکر کنند. بی‌شک نخبگان اصیل جامعه پابه پای مردم به ادای این سهم فکر کرده و می کنند.
2- وجه امتیاز بیداری اسلامی ما و انقلاب قرآنی ما درخشش یک انسان الهی ، پاک، شجاع، با تدبیر و عالم به احکام قرآن و عادل بود. نعمت برخورداری از ولایت فقیه شاید با هیچ یک از نعمات الهی انقلاب برابری نکند باید اندیشه کنیم که آیا وظیفه و تکلیف خود را در اطاعت از ولایت درست انجام می دهیم. در طول تاریخ شاهد ظهور پیامبران و اولیای بزرگ الهی بودیم. اما مردم قدرناشناسی کردند و آنها را در برابر ستمکاران و تبهکاران تنها گذاشتند.
سرنوشت ائمه معصومین علیهم السلام بزرگترین شاهد تاریخی ماست. اکنون بیداری اسلامی در کشورهای منطقه از عدم استحکام و ضعف رهبری و رهبران این جوامع در معرض آسیب است . نگاه مسلمانان جهان به امام (ره) ما و رهبر ماست. آیا همین نگاه در ادای تکلیف نسبت به زعامت و رهبری در جامعه ما وجود دارد . من یقین دارم مردم ما مثل کوه در پشت سر رهبری ایستاده اند و وفاداری خود را بارها ثابت کرده اند. اما باید دید این ادای تکلیف در خواص هم به همان شدت وجود دارد برخی رخدادهای تلخ نشانگر نوعی غفلت از انجام این وظیفه است. باید به خود آییم از مردم عقب نمانیم .
3- خداوند برکات خود را طی 34 سال گذشته از زمین و آسمان در ایران سرازیر کرده است. آیا قدر این نعمات و برکات و شکر آن را به جای آورده ایم ؟ مردم نجیبانه برخی اشتباهات و ندانم کاریها را می بینند و تحمل می کنند. مردم برخی بداخلاقیها و ظاهرگرایی ها و سیاه اندیشی ها را می بینند و صبورانه تحمل می کنند. نخبگان و مسئولان باید قدر این تحمل و صبوری را بدانند و شکر آن را به درگاه الهی به جای آورند مردم ما استعداد خود را در برخورد باهر فتنه طی سه دهه گذشته نشان داده اند. مردم هنر خود را در تصحیح انحرافات نخبگان و مسئولان طی سالهای پس از انقلاب نشان داده اند. آنها با کسی شوخی ندارند هر کس را که از مسیر ولایت الهیه خارج شود از خود طرد می کنند و از او تبری می جویند به طوری که ، لم یکن شیئاً مذکورا
4- امام (ره) انقلاب اسلامی را آورد تا دوستی و برادری ملت تحکیم یابد تا نفرت از جامعه ما رخت بر بندد امام آمد تا اخلاق و قانون و احکام نجات بخش اسلام اساس ، مناط و ملاک مناسبات انسانی در جامعه با باشد. اگر از اخلاق، قانون و احکام شرع فاصله بگیریم در دره سکولاریسم سقوط می کنیم و هیچ تفاوتی با نظامهای متعارف کنونی بشر نخواهیم داشت .
میل به سکولاریسم در رفتار سیاسی برخی نخبگان و مسئولان یک رویکرد انحرافی است. باید از این انحراف به خدا پناه برد باید در رفتار سیاسی ، اجرایی و .... ما دین ظهور داشته باشد.
5- خداوند امام (ره) ، و رهبر ما را عزیز کرد . این عزت به خاطر عمل به اوامر و نواهی الهی بود. خداوند آمریکای ستمکار و دیگر دشمنان ملت ما را خوار و ذلیل کرد چرا که آنها با خدا اعلام جنگ کرده بودند ما باید دست قدرت الهی را در این مبارزه حق و باطل ببینیم . خدا با ماست تا هنگامی که ما با او هستیم.
یوم الله 22 بهمن روزی است که همپای مردم با صاحب این انقلاب تجدید میثاق کنیم . او صدق ما را در این تجدید میثاق می داند و به همان میزان انقلاب را یاری خواهد فرمود.
مطئمن هستم در این روز مسلمانان منطقه و جهان نیز همصدا با ملت ما تجدید میثاق خواهند کرد و ما با همین سرعت به سوی جهانی شدن اسلام پیش می رویم. ان شاالله

https://shoma-weekly.ir/ooBR0t