سیاسی

مزیت مهم میرسلیم نداشتن روحیه لابی‌گری است

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: میرسلیم از یکسری فعالیت‌های سیاسی خاص مبراست. او نه روحیه لابی‌گری دارد و نه بودجه این کار را که بخواهد هزینه کند.

محمد کرمیراد، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در باره ویژگیهای میرسلیم برای احراز سمت ریاست مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم به خبرنگار نمانیوز گفت: میرسلیم یکی از شخصیتهای ارزشمند نظام و انقلاب است که مورد وثوق امام و مراجع و بهخصوص مقام معظم رهبری بوده و هست. این شخصیت در آینده مجلسی که در مقایسه با دورههای گذشته شکل بهتر و انقلابیتری به خود گرفته است میتواند نقش پدرانه و حکیمانهای را که دارد دنبال کند.

وی افزود: میرسلیم از دیرباز ارتباطات خوبی با مقام معظم رهبری دارد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به لابیگریهای سنگین برخی کاندیداهای ریاست مجلس مطرح کرد: اینها با سفر به استانهای مختلف هزینههای سنگینی را میکنند و کاندیداهای جوان و جدید را با ارتباط، هدیه و حتی وعده بهنوعی به سمت خودشان جلب میکنند.

وی تصریح کرد: میرسلیم از یکسری فعالیتهای سیاسی خاص مبراست. او نه روحیه لابیگری دارد و نه بودجه این کار را که بخواهد هزینه کند.

کرمیراد اشاره کرد: خیلیها به هتلهای آنچنانی میروند و حتی با کسانی جلساتی میگذارند که به لحاظ خط فکری با آنها مشکل دارند. به خاطر همین موضوع صدای امثال حجتالاسلام تقوی و دکتر نادران هم در آمده است و بحث هزینههای سنگین را در مقابل مددجویان بیچاره کمیته امداد امام خمینی یادآوری کردند.

وی اظهار کرد: به نظر من اگر میرسلیم در مقام عمل بتواند در مجلس اقداماتی انجام دهد و طرح و پیشنهاد و برنامه داشته باشد میتواند از این فرصت استثنایی، خوب و مناسب که هم برای مؤتلفه و هم برای شخص ایشان ارزشمند است بهخوبی استفاده کند.

کرمیراد بیان کرد: برای ما مایه مباهات و افتخار است که او بتواند نظر نمایندگان را برای کسب آرا جلب کند.

وی افزود: اخیراً شنیدم بین چند نفر مدعی قرار است نشستی برگزار شود. به نظر من اگر داوری از علما و بزرگان هم حضور داشته باشد و هر کدام از اینها طرح و برنامه مناسبی ارائه بدهند و کسی که بتواند کشور و نظام را به سمت توسعه پایدار و پیاده کردن فرمایشهای مقام معظم رهبری پیش ببرد، قطعاً آن فرد میتواند کارآمد باشد.

این عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در پایان پیرامون میرسلیم گفت: خوشبختانه میرسلیم هم تحصیلات، تخصص و تجربهاش را دارد و هم اینکه در دورهای وزیر و رئیس دفتر مقام معظم رهبری بود و هم از طرف حضرت آقا به عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شد. چنین فردی میتواند حلقه مطمئن و مناسبی بین رهبری معظم انقلاب، مراجع و مجلس شورای اسلامی باشد.

https://shoma-weekly.ir/gxwmDm