سیاسی

مرگ اسرائیل را به عینه می بینیم

بعد از بیش از یک ماه مقاومت جاودانه ، بعد از حدود چهل روز آتش باری سنگین از زمین ، هوا و دریا و حمایت های همه جانب اسکتبار جهانی در رأسش آمریکا و حمایت های ارتجاع عرب ، دول وابسته اسلامی و عربی . اما اراده ی مقاومت اسلامی ، اراده ملت مظلوم فلسطین بر همه ی این اراده ها غلبه کرد و امروز دوست و دشمن اقرار می کنند در نبرد نا برابر غزه ملت فلسطین پیروز است
حجت الاسلام و المسلمین خرسند با اشاره به سالروز پیروزی قهرمانانه حزب ا ... لبنان در جنگ 33 روزه بر ارتش متجاوز رژیم صهیونیستی در چند روز قبل، گفت: در این جنگ در سال 1385 برای اولین بار بود که ارتش اسرائیل شکست خورد. ادامه این شکست در نبرد 22 روزه بود در غزه و در نبرد 8 روزه مجدداً غزه و در جنگ اخیر هم در جنگ یک ماهه که باز رژیم صهیونیستی به شکست خودش اعتراف کرده است .

وی افزود: بعد از بیش از یک ماه مقاومت جاودانه ، بعد از حدود چهل روز آتش باری سنگین از زمین ، هوا و دریا و حمایت های همه جانب اسکتبار جهانی در رأسش آمریکا و حمایت های ارتجاع عرب ، دول وابسته اسلامی و عربی . اما اراده ی مقاومت اسلامی ، اراده ملت مظلوم فلسطین بر همه ی این اراده ها غلبه کرد و امروز دوست و دشمن اقرار می کنند در نبرد نا برابر غزه ملت فلسطین پیروز است .

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطر نشان کرد: این جنگ که طولانی ترین جنگ مقاومت اسرائیل و فلسطین بود و با پیروزی ملت فلسطین به پایان خواهد رسید نتیجه مقاومت 33 روزه حزب ا ... لبنان در سال 1385 بود .

وی یادآور شد: امروز اسرائیل یک قدم به مرگش نزدیک شده است ما مرگ اسرائیل را به عینه داریم می بینیم اسرائیلی که توان جنگیدن با یک منطقه محاصره شده را در 360 کیلو متر ندارد . با اینکه همه ی دنیای اسکتبار از او حمایت کردند.

خرسند تصریح کرد: قطعاً اگر امت اسلامی وحدت داشته باشند ، دست در دست هم بدهند ، به تعبیر امام اگر هر مسلمان یک سطل آب روی اسرائیل بریزد اسرائیل را آب می برد . لذا این که برخی ها که می گویند اینکه ما می گوییم مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل چه فایده ای دارد ؟ فایده اش همین است همین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل شما ملت ایران بوده است که امروز اسرائیل را به مرگ نزدیک کرده است و انشاء الله بزودی در همین عمر خودمان مرگ و زوال رژیم صهیونیستی را خواهیم دید .

https://shoma-weekly.ir/cefyca