سیاسی

مرد منصف

آن فقید سعید در عرفان به مرتبه ی والایی دست یافته بود. مرتبه محبت، دوستی و مودت بعد از رحلت والدم (ره) -علیرغم اینکه حقیر قبلاً سعادت ارتباط با ایشان را نداشتم- چندین بار تلفناً جویای احوال من شد. از لحن کلامش هویدا بود که نگران روزگار من است . در چند مراسم سالگرد حضرت آیت الله زرندی (ره ) حضور یافت و اظهار محبتها و لطفها نمود.
هادی زرندی

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله وانالیه راجعون

خبر درگذشت صدیق صادق و منصف، برادربزرگوارم، سردارسرتیپ پاسدار حاج محمد کرمی راد، موجب تاثر قلبی و تأسف فراوان گردید.

آن فقید سعید در عرفان به مرتبه ی والایی دست یافته بود. مرتبه محبت، دوستی و مودت بعد از رحلت والدم (ره) -علیرغم اینکه حقیر قبلاً سعادت ارتباط با ایشان را نداشتم- چندین بار تلفناً جویای احوال من شد. از لحن کلامش هویدا بود که نگران روزگار من است . در چند مراسم سالگرد حضرت آیت الله زرندی (ره ) حضور یافت و اظهار محبتها و لطفها نمود. چندسالی بود هر روز صبح بدون استثناء با دریافت حدیثی نورانی از دریای معارف پیامبر اکرم (ص) و مولا علی (ع) و اهل بیت صلوات الله علیهم، از آن فقید سعید، روزمان را شروع می کردیم و دلهایمان صفا می گرفت ونورانی می شد. روح پاکش با شهداء و امام شهداء و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) محشور باد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه مؤلمه به خانواده محترم و داغدار و دوستان عزادار ایشان، در این مصیبت جانکاه برای بازماندگان، صبر واجر جزیل از درگاه حق جل شانه مسئلت دارم.

https://shoma-weekly.ir/Iulbro