سیاسی

مردم نیروهای جریان اصولگرایی را به مجلس نهم فرستادند

همه باید به رای مردم احترام بگذاریم و به منتخبین ملت تبریک بگوییم و کسانی هم که به مجلس را ه پیدا نکردند انشاءالله در شکل گیری یک مجلس نیرومند و مقتدر، نمایندگان منتخب را یاری کنند.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به دستاورد های انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با اکثریت قاطع نیروهای جریان اصولگرایی را به مجلس نهم فرستادند.
اولین دستاورد انتخابات، تضمین گفتمان اصولگرایی
در شکل گیری مجلس نهم

به گزارش روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی وی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت افزود: گفتمان جامعتین وجبهه متحد اصولگرایان در این دوره از رقابت ها، تعمیق تفکر اصولگرایی در جامعه و تحقق همگرایی نیروهای اصولگرا بود. بحمداله اولین دستاورد انتخابات نهم تضمین گفتمان اصولگرایی در شکل گیری مجلس نهم بود. آگاهان سیاسی میدانند که دو سال قبل از انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی خطر جریان فتنه و انحراف جدی بود.
مشارکت وسیع مردمی طراحان تداوم جنگ نرم
 علیه ملت و روحانیت اسلام را نا امید ساخت

حبیبی انتخابات نهم را سالم ، جدی و رقابتی توصیف کرد و تصریح کرد: نشاط سیاسی حاکم بر رقابت ها باعث یک مشارکت 65 درصدی شد، این مشارکت وسیع مردمی طراحان تداوم جنگ نرم علیه ملت و روحانیت اسلام را نا امید ساخت. چرا که مردم اقتدار نظام را در این انتخابات به نمایش گذاشتند و جبهه ها نیز خود را مستظهر به حمایت روحانیت اسلام کردند.  بدون شک وحدت ملی و انسجام اسلامی در این انتخابات مثال زدنی است.
همه باید به رای مردم احترام بگذاریم
 و به منتخبین ملت تبریک بگوییم

وی ادامه داد : همه باید به رای مردم احترام بگذاریم و به منتخبین ملت تبریک بگوییم و کسانی هم که به مجلس را ه پیدا نکردند انشاءالله در شکل گیری یک مجلس نیرومند و مقتدر، نمایندگان منتخب را یاری کنند.
مجلس آرامش سیاسی کشور را در 4 سال آینده تامین کند
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خطاب به منتخبین ملت تاکید کرد: امیدوارم مجلس آرامش سیاسی کشور را در 4 سال آینده با هدایت های مقام معظم رهبری تامین کند تا در سایه این آرامش و متانت، اهداف و برنامه های نظام را تحقق بخشند. به ویژه در سال 91 که سال حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.
مردم از منتخبین خود می خواهند که در مهار تورم
 و کاهش فشار های اقتصادی تلاش اثر گذار داشته باشند

وی افزود : نباید فراموش کنیم مردم از منتخبین خود می خواهند که در مهار تورم و حل مشکل گرانی ، بیکاری و کاهش فشار های اقتصادی و مقابله با تحریمها تلاش جدی ، مستمر و اثر گذار داشته باشند.
دولت وقتی موضوعی به صورت قانون
در آمد قانون را اجرا کند

حبیبی در ادامه با اشاره به تامل مجلس هشتم دراجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها بیان داشت: شیب اجرا همانطور که در قانون هدفمندی یارانه ها آمده است باید 5 ساله و مطابق با طاقت اقتصادی اقشار ضعیف جامعه باشد، اگر دولت اصرار دارد آنرا در دو یا سه مرحله اجرا کند مجلس باید به نقش نظارتی خود در اجرای قانون تاکید ورزد.  دولت در موقع تصمیم سازی در مجلس میتواند از حداکثر توان کارشناسی خود برای محفوظ شدن نظراتش استفاده نماید ولی وقتی موضوعی به صورت قانون در آمد قانون را اجرا کند .
ملت مصر دیگر خواهان بهبود روابط با رژیم صهیونیستی
 و بازگشت عوامل مبارک به قدرت نیست

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص تحولات مصر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: متاسفانه نظامیان دست خود را به خون مسلمانان این کشور آلوده کردند. نظامیان هر چه زود تر باید قدرت را به منتخبین واگذار کنند و از خونریزی و خشونت بیشتر پرهیز کنند. ملت مصر دیگر خواهان بهبود روابط با رژیم صهیونیستی و بازگشت عوامل مبارک به قدرت نیست، اگر به هدف خود نرسد میدان التحریر همچنان از موج جمعیت خالی نخواهد ماند.
عاقبت بد مستی سارکوزی در سپهر سیاست فرانسه
وی همچنین با ابراز خشنودی از شکست سارکوزی خاطر نشان کرد: نتیجه پیروی از سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی همین است که در آرا مردم منعکس شد. سارکوزی در پیروی از سیاستهای آمریکا و رژیم صهیونیستی افراط کرد، درتحریم ها و تهدید ها علیه ملت ایران از هیچ کوششی فرو گذار نکرد، این هم عاقبت بد مستی او در سپهر سیاست فرانسه بود. امیدواریم این موضوع درس عبرتی برای رئیس جمهوری جدید فرانسه باشد.
سوریه در حال حاضر یک دموکراسی واقعی را تجربه می کند
حبیبی با اشاره به انتخابات پارلمانی در سوریه نیز گفت: 7 هزار نامزد در این انتخابات حضور دارند. سوریه در حال حاضر یک دموکراسی واقعی را بر اساس اصلاحات جدید تجربه می کند، سرنوشت مردم در جنگ های خیابانی معلوم نمی شود، آنها را باید در آراء ملت درون صندوق ها جستجو کرد. این انتخابات نماد اصلاحات بومی در این کشور است و نشان می دهد بشار اسد در انجام اصلاحات جدی است.
زنان مسلمان ایرانی الگوی زن مسلمان در دنیای امروز
وی در پایان با اشاره به میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و میلاد امام خمینی(ره) اظهار داشت : زنان مسلمان ایرانی الگوی زن مسلمان در دنیای امروز هستند و الگوی آنها هم زندگی قدسی و روحانی حضرت زهرا (س) است.
 قرن ما قرن امام خمینی (ره) است
دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با تکریم یاد امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی نیز گفت: قرن ما قرن امام خمینی (ره) است. امام(ره) هنوز هم در تحولات قرن ما اثر گذار است و این اثر گذاری از طریق ملت و به ویژه بانوان انقلابی در      صحنه های سیاسی داخلی و خارجی صورت می گیرد.
وی افزود: خدا را شکر که بعد از ارتحال امام خمینی (ره) رهبری انقلاب به عهده شخصیتی قرار گرفت که در این بیست و دو سال با عنایت ویژه الهی و پشتیبانی مردم سکانداری کشتی انقلاب در اقیانوس متلاطم زمان به شایسته ترین وجه ممکن به مرحله عمل در آورده اند و با فضل خداوند ادامه خواهد داد.
تکریم از شخصیت والای زن محدود به یک روز خاص نیست
حبیبی در مورد بزرگداشت روز زن هم خاطر نشان کرد: تکریم از شخصیت والای زن محدود به یک روز خاص نیست، اما به یقین یک روز ویژه، اقدام صوابی بوده و هست. الگوی زن مسلمان حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها است که در جامعه زنان مسلمان همه ما موظف به تکریم زنان فاطمی در تمام زمانها هستیم .

 

https://shoma-weekly.ir/ZdPwh5