سیاسی

مردم معادلات کاذب دشمن را کاملاً به هم ریختند

مردم در شرایط نامساعد جوی و باران شدید همچون دیگر نقاط میهن اسلامی با صلابت و شکوهی بی‌نظیر به خیابان‌ها آمدند و به ندای مقتدای خود لبیک گفتند و معادلات کاذب دشمن را کاملاً به هم ریختند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم امسال با وجود مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی غرب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند، در دیدار مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل دفتر وی صورت گرفت، اظهار کرد: مردم امسال با وجود مشکلات اقتصادی و تبلیغات منفی غرب در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پیدا کردند.

وی افزود: مردم در شرایط نامساعد جوی و باران شدید همچون دیگر نقاط میهن اسلامی با صلابت و شکوهی بی‌نظیر به خیابان‌ها آمدند و به ندای مقتدای خود لبیک گفتند و معادلات کاذب دشمن را کاملاً به هم ریختند.

امام‌جمعه کازرون در بخش دیگری از اظهارات خود راه‌اندازی بیمارستان آموزشی کازرون را مهم ارزیابی کرد و گفت: با توجه به‌ضرورت راه‌اندازی این بیمارستان در نخستین فرصت با مسئولان ارشد دانشگاه آزاد اسلامی و دیگر مسئولان در تهران ملاقات و موضوع تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان آموزشی امام علی (ع) را پیگیری می‌کنم.

https://shoma-weekly.ir/WkPcdC