سیاسی

مردم در 9 دی احساس وظیفه دینی کردند

کسی که مردم را دور هم جمع کرد، شخص ولیه فقیه بود که با صبر و طمأنینه خود را نادیده گرفتند و مانند پدری دلسوز فرزند فریب خورده خود را هدایت کرد.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:حماسه 9 دی در حقیقت نقطه‌ی عطفی در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری دینی بود.
لاله افتخاری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه جامعه خبرگزاری تقریب با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد شکاف بین آحاد ملت در فتنه 88 گفت: یکی از اهداف دشمن ایجاد تفرقه بین مردم و قرار دادن آنها مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران بود تا بتوانند به این نظام مقدس لطمه بزنند.

افتخاری افزود: حماسه 9 دی در حقیقت نقطه‌ی عطفی در استحکام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم سالاری دینی بود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ضرورت تبعیت از ولی فقیه در 9 دی بدست آمد گفت: کسی که مردم را دور هم جمع کرد، شخص ولیه فقیه بود که با صبر و طمأنینه خود را نادیده گرفتند و مانند پدری دلسوز فرزند فریب خورده خود را هدایت کرد.

وی با اشاره به اینکه مردم در 9 دی احساس وظیفه دینی کردند تصریح کرد: وقتی جمع محدودی از فتنه‌گران در روز عاشورا به سیدالشهدا اهانت کردند، اهداف آنها مشخص شد، و مردم غیرتمند برای جمع کردن این فتنه پای کار آمدند.

https://shoma-weekly.ir/sLfidn