سیاسی

مردم بصیر مراقب باشند و چهره ها را بشناسند

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب موتلفه در انتخابات آینده با اصولگرایان و با محوریت جامعه مدرسین حوزه علمیه و روحانیت همراهی خواهد کرد و جامعه مدرسین محور خواهد بود.
اسدالله بادامچیان در گفتگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در بیرجند، با بیان اینکه معمولا ما در حزب موتلفه با اصولگرایان همراهی می‌کنیم و همیشه در اعتلاف با جمع عمل می کنیم، گفت: امام(ره) هم از ابتدا همین را می‌خواستند؛ حالا در این حرکت دسته جمعی ممکن است برخی از افراد با ما همراهی نکنند؛ خوب مهم نیست.

وی افزود: وقتی مجموعه اصولگرایان ارزش گرا با هم جمع شدیم و به جای سهم خواهی روی ارزش‌های اسلامی و نمایندگانی که متناسب برای مجلس دهه چهارم انقلاب است تفاهم کردیم و محوریت جامعه مدرسین و روحانیت مبارز را هم داشتیم دیگر اگر یک وقت کسی نخواست که ما را همراهی کند مهم نیست.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به سوالی در خصوص تحریف خاطراتی از امام(ره) توسط برخی افراد در کشور، گفت: همه جا هستند کسانی که خاطرات را تحریف کنند و یا اینکه به گونه‌ای بخواهند از حرف‌های صحیح امام(ره) استفاده دیگر کنند؛ برخی‌ها از قرآن و حتی از خدا هم سوء استفاده می‌کنند.

وی گفت: آنچه مهم است بصیرت و هوشیاری مردم است که در این زمینه مراقب باشند که چهره‌ها را بشناسند و گرنه که به قول مولوی «ای بسا ابلیس آدم رو که هست، پس به هر دستی نباید داد دست».

بادامچیان در خصوص زیاده خواهی‌های آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و درخواست بازدید از مراکز نظامی و بازرسی از دانشمندان کشور نیز گفت: دشمن از این غلط های زیادی، زیاد می‌کند و این نیست که دشمن دست از شیطنت خود بردارد؛ دشمن ناشیانه این حرف‌ها را می‌زند چراکه ملت ایران مقاوم است و به حرف های آنها گوش نمی‌دهد، آمریکا با این حرف‌ها تنها خودش را می‌شکند که می‌گویند ما ابرقدرتیم و این اقتدار ایران را می‌رساند.

https://shoma-weekly.ir/ntTZNw