سیاسی

مردم باید نسبت به مقوله انتخابات ریاست‌جمهوری دقیق‌تر باشند

مردم به انتخابات‌های ریاست‌جمهوری گذشته نگاه ویژه‌ای داشته باشند و ببینند که از رییس‌جمهور آینده خود چه می‌خواهند.
عضو هیات نظارت حزب موتلفه اسلامی گفت: لازم است تا مردم به انتخابات‌های ریاست‌جمهوری گذشته نگاه ویژه‌ای داشته باشند و ببینند که از رییس‌جمهور آینده خود چه می‌خواهند.
احمد کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با بیان این‌که در فضای سیاسی کنونی قبل از هر چیز باید بدانیم از رییس‌جمهور آینده چه می‌خواهیم، افزود: تقریبا تمامی دولت‌ها نتوانسته‌اند، اقتصاد کشور ما را به جایگاه خوبی برسانند و متاسفانه در دوره‌های نهم و دهم نهایت مشکلات برای اقتصاد ما به وجود آمد که البته تحریم‌ها هم سوء مدیریت‌های داخلی را بیشتر کرد.
وی گفت: نباید کسی را خیلی راحت از پله اول به پله دهم بیاوریم. ما در این باره خسارت‌های زیادی دیده‌ایم. رییس‌جمهور باید کسی باشد که عبور از پله‌های متعدد را تجربه کرده باشد.
این فعال سیاسی در ادامه درباره نوع ورود جناح اصولگرا به انتخابات ریاست‌جمهوری آینده با بیان این‌که متاسفانه در حال حاضر بخش محدودی از اصولگرایان خود را اصولگراتر از بقیه می‌دانند و این موضوع مخالف فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جذب حداکثری است، گفت: نظام را نمی‌شود با تعداد محدودی اداره کرد.
اصفهانی خاطر نشان کرد: این‌که یک نفر مسلمان، ‌استکبارستیز و حساس به مساله استقلال مملکت باشد و به خط امام، ولایت فقیه و قانون اساسی هم معتقد و پایبند باشد، یک اصولگراست و نباید بیش از این مته به خشخاش گذاشت؛ چرا که چنین روندی خیانت به نظام است.

https://shoma-weekly.ir/SfkFsB