سیاسی

مرحوم کرمی راد عامل اتحاد در منطقه غرب کشور بود

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: مرحوم کرمی راد عامل اتحاد در منطقه غرب کشور بود و بعد از زلزله نیز مسئولیت بازسازی کامل 5 روستا را از طریق خیرین تهران متقبل شدند و آن را به طورکامل بازسازی کردند، ایشان چندسال هر هفته به سرپل می‌رفتند و نسبت به حل مشکلات مردم تا زمان تحویل خانه‌های زلزله‌زدگان حضور داشتند.
میترا جهانگیری عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با ابراز تأسف از فقدان سردار دکتر محمد کرمیراد، وی را یکی از مردان بزرگ مقاومت و پایمردی برشمرد و گفت: سردار کرمیراد یکی از افرادی است که در عرصههای مقاومت و جهاد از دوران مقابله با طاغوت تا دوران دفاع مقدس و بعد از آن همراهی با شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است و ایشان را در غرب کشور به عنوان نماد مقاومت و سردمدار مبارزه با مفسدان اقتصادی با صراحت لهجه و پاکدستی می شناسند.

وی با اشاره به اینکه مرحوم کرمیراد از مقبولیت بسیاری نزد افراد و جریانهای مختلف برخودار بود خاطرنشان کرد: در پیامهای تسلیت گوناگونی که از سوی شخصیتهای مختلف و حتی اصلاحطلبان ارسال شد آنها به مشی سردار و پاکدستی و برخورد با مفاسد اقتصادی ایشان اشاره کردهاند.

جهانگیری تأکید کرد: محرومیتزدایی و یتیمنوازی از ویژگیهای مهم سردار کرمیراد بود، ایشان در زمانی که به عنوان نماینده مجلس مشغول بودند نزدیک به 4 هزار خانوار محروم را سرپرستی کرده و سبدهای کالا و ارزاق را شخصا به دست آنها میرساند؛ زیرا معتقد بود مسئولین جمهوری اسلامی باید خود را موظف به ادای دین به مردم بداند و روال رسیدگی به محرومان تا اواخر عمر شریفشان ادامه داشت.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با یادآوری امدادرسانی مرحوم کرمیراد در جریان زلزله سرپل ذهاب گفت: سردار بلافاصله در شب دوم این حادثه با یک کامیون حامل کمکهای شخصی به مناطق زلزله زده رفتند و سپس بعد از بررسیهایی که انجام دادند نسبت به جمعآوری کمکهای مردمی و توزیع عادلانه آن میان سه مکتب تشیع، اهل سنت و اهل حق که ساکن منطقه هستند، اقدام کردند.

وی افزود: مرحوم کرمی راد عامل اتحاد در منطقه غرب کشور بود و بعد از زلزله نیز مسئولیت بازسازی کامل 5 روستا را از طریق خیرین تهران متقبل شدند و آن را به طورکامل بازسازی کردند، ایشان چندسال هر هفته به سرپل میرفتند و نسبت به حل مشکلات مردم تا زمان تحویل خانههای زلزلهزدگان حضور داشتند.

جهانگیری در پایان ارتحال سردار کرمیراد را برای منطقه کرمانشاه و غرب کشور خسران برشمرد و اظهار امیدواری کرد: ما امیدواریم پرچم سردار توسط سردارانی همنسل ایشان بلند شود تا این قبیل کارها به دست فراموشی سپرده نشود و دعا میکنیم ایشان را در رکاب امام عصر(عج) و در زمان ظهور حضرت ببینیم.

https://shoma-weekly.ir/tU9i3Y