سیاسی

مرحوم حبیبی همواره سعی می‌کرد رضای امام زمان(عج) و ولایت برای او استوار باشد

بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نسل جوان ما باید از مرحوم حبیبی الگو بگیرند، گفت: حبیبی از آن انسان‌هایی بود که همواره سعی می‌کرد رضای امام زمان(عج) و ولایت برای او استوار باشد.
بادامچیان گفت: زمانی که ما به همراه مرحوم عسکراولادی تصمیم گرفتیم جمعیت موتلفه اسلامی را گسترش بدهیم، فهرستی از افراد را تهیه کردیم و برای تائید نزد مقام معظم رهبری بردیم. رهبری در آن دیدار فرمودند من باید تکتک افرادی که میخواهید برای عضویت در موتلفه دعوت کنید را ببینم چراکه موتلفه اسلامی یک فرهنگ دارد و باید مراقب فرهنگ آن بود.

بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه نسل جوان ما باید از مرحوم حبیبی الگو بگیرند، گفت: حبیبی از آن انسانهایی بود که همواره سعی میکرد رضای امام زمان(عج) و ولایت برای او استوار باشد.

وی گفت: ما در چند سال اخیر که در سختترین فشارهای مختلف بودیم، یکی از ویژگیهای مرحوم حبیبی این بود که از میدان به درنمیرفت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: اولین نفر در آن فهرست آقای مهندس میرسلیم و دومین نفر هم مرحوم محمدنبی حبیبی بودند. رهبر انقلاب پس از مشاهده این لیست، فرمودند همه این افراد مورد تائید هستند.

وی تصریح کرد: ما باید مراقب باشیم و بدانیم که موتلفه اسلامی امانتی از طرف امام(ره) و ولی فقیه است که در اختیار ما قرار دارد.


https://shoma-weekly.ir/gZ9WtX