سیاسی

مرحوم حبیبی مانند شهید سلیمانی از روحیه جوانی برخوردار بود

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهید سلیمانی فرموده بودند که حتماً نباید فردی جوان باشد و روحیه جوانگرایی و انرژی جوانی در او باشد، بلکه یک شخص باتجربه هم می تواند از روحیه و شادابی جوانی برخوردار باشد؛ لذا مرحوم حبیبی هم از چنین ویژگی برخوردار بود.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مرحوم حبیبی به نسل جوان بسیار توجه واعتماد می کرد و همین توجه ویژه سبب شد تا حزب مؤتلفه با جوانگرایی مواجه شود.

علیرضا خجسته پور، قائن مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار نما، اظهار داشت: زمانی که در جبهه پیروان خط امام و رهبری حضور داشتم یک روحیه خوبی را از مرحوم محمدنبی حبیبی مشاهده می کردم و علی رغم اینکه سن و سالی از او گذشته بود، مانند جوانان سرموقع در جلسات شرکت می کرد و هیچ وقت نشده بود که با تأخیر در جلسات حضور بیابد.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص شهید سلیمانی فرموده بودند که حتماً نباید فردی جوان باشد و روحیه جوانگرایی و انرژی جوانی در او باشد، بلکه یک شخص باتجربه هم می تواند از روحیه و شادابی جوانی برخوردار باشد؛ لذا مرحوم حبیبی هم از چنین ویژگی برخوردار بود.

قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه مرحوم حبیبی به نسل جوان بسیار توجه واعتماد می کرد، گفت: در دوره حیات مرحوم حبیبی تغییرات خوبی در معاونت ها و ساختار حزب مؤتلفه به وجود آمد که این ساختار با جوانگرایی مواجه شد.

خجسته پور به روحیه ولایت پذیری مرحوم حبیبی اشاره و خاطرنشان کرد: او همیشه تلاش می کرد تا از منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب تبعیت کند و مستحکم پای اصول و ارزش های ولایی ایستاده بود.

https://shoma-weekly.ir/O0bk7l