سیاسی

مرحوم حبیبی جایگاه دبیرکلی را در حزب ارتقا داد

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: مرحوم حبیبی همیشه خود را سرباز انقلاب و مطیع مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی می دانست و بعد از ایشان وقتی امانت دبیرکلی حزب را در دست گرفت این جایگاه را ارتقا داد.
محمدعلی امانی قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در خصوص ویژگی های مرحوم حبیبی گفت: مرحوم حبیبی در انجام کارها مبانی اسلامی را در نظر می گرفت و حفظ تدین برای ایشان بسیار اهمیت داشت. ایشان به معنی واقعی یک عنصر تشکیلاتی بود و تصمیمات وی به پشتوانه تشکیلات و بر پایه خرد جمعی شکل می گرفت.

وی افزود: مرحوم حبیبی همیشه خود را سرباز انقلاب و مطیع مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی می دانست و بعد از ایشان وقتی امانت دبیرکلی حزب را در دست گرفت این جایگاه را ارتقا داد. خصوصیت بارز مرحوم در تشکیلات حفظ تعهد و عمل به وعده ها بود که می تواند الگویی برای افرادی که معتقد به تحزب هستند، باشد.

قائم مقام دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: مرحوم حبیبی به آرمانهای شهدای حزب موتلفه اسلامی اعتقاد راسخ داشت و با استعانت از شهدا و با اتکا به فرهنگ شهادت در رسیدن به اهداف و آرمانهای آنها در این راه قدم بر می داشت. خدا ایشان را غریق رحمت و با شهدا محشور کند.

https://shoma-weekly.ir/Sp4vQF