سیاسی

مرتبط دانستن تحریم‌ها با موضوع هسته‌ای ساده‌لوحانه است

ساده لوحانه است که این تحریم ها را به موضوع هسته ای ایران ربط دهیم و اگر کسی در داخل کشور مدعی این ارتباط شود دروغی بیش نگفته است.
دکتر حسن غفوری فرد در گفت وگو با مهر، با اشاره به به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع مردم بجنورد مبنی براینکه تحریم های غرب هیچ ارتباطی به پرونده هسته ای ایران ندارد، اظهار داشت: فقط کافی است به عقب برگردیم و مروری به حوادث و رویدادهای اول انقلاب بیندازیم دشمنان ما  از همان ابتدای انقلاب سیاست خود را بر اساس تحریم تدوین کرده بودند و هنوز این سیاست ها را ادامه می دهند.
وی گفت: واقعا ساده لوحانه است که این تحریم ها را به موضوع هسته ای ایران ربط دهیم و اگر کسی در داخل کشور مدعی این ارتباط شود دروغی بیش نگفته است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: بخصوص پس از بیداری اسلامی این تحریم ها علیه ما شدت گرفته است، چرا که جمهوری اسلامی ایران نقش تاثیر گذاری را در  تحولات منطقه ایفاء کرده است و کشورهای غربی بخصوص آمریکا نمی توانند عبور از منافع خود در منطقه را به این راحتی باور کنند.
وی وحدت و همدلی در جامعه و در بین مسئولین بخصوص سران قوا را بسیار مهم ارزیابی کرد و با تاکید براین که نباید تقصیرها را به گردن هم بیندازیم افزود: امروز باید با دشمن مبارزه کنیم،جنگ ما با دشمن به پایان نرسیده است در هشت سال دفاع مقدس به گونه ای دیگر با انها می جنگیدیم و امروز در نبرد دیگر مقابل دشمن ایستاده ایم،می خواهند با فشار های اقتصادی مردم  را از مسئولین جدا و به نا امنی ها دامن بزنند ولی با وحدت و همدلی می توان توطئه های آنها را خنثی کرد.

https://shoma-weekly.ir/PbRudu