سیاسی

مذاکره با آمریکا تحریم‌ها را کاهش نمی‌دهد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت‌: مطمئناً برخلاف نظر رئیس‌جمهور، اگر ما از غنی‌سازی هم کوتاه بیاییم، غرب دست از سر ما بر نمی‌دارد زیرا مشکل ما با غرب، اسلام مبتنی بر ولایت فقیه است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مطمئناً برخلاف نظر رئیسجمهور، اگر ما از غنیسازی هم کوتاه بیاییم، غرب دست از سر ما بر نمیدارد زیرا مشکل ما با غرب، اسلام مبتنی بر ولایت فقیه است.

حسن غفوریفرد اظهار داشت: تحلیل غرب بر این مدعاست که آقای احمدی نژادی که تحریمها را کاغذ پارهای بیش نمیدانست، بعد از انتخابات سال 88 به این نتیجه رسیده است که باید برای مسئله هستهای منحصراً با آمریکا معامله کند. صاحبنظران معتقدند که متقاعد شدن حکومت به ناتوانی در پیشبرد مسئله هستهای که این مسئله برای نظام بسیار خطرناک است، حتی در دوران اصلاحات نیز چنین نظری داده نشد اما عملکرد آقای احمدینژاد موجب شده چنین تحلیلی صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: آنها با اسلام عربستان، قطر و دیگر کشورها مشکلی ندارند، حتی با اسلام اخوان المسلمین و مصر هم مشکلی ندارند بلکه با اسلامی مشکل دارند که مبتنی بر اصل ولایت فقیه و نهضت عاشورایی است و شیعه در اسلام یک مبحث جداست زیرا شیعه از عاشورا سرچشمه میگیرد.

 

https://shoma-weekly.ir/4Xv6N8