سیاسی

مدیریت قوی مجلس در جهت آزادی افکار نمایندگان باشد

فاطمه رهبر: ‌ریاست مجلس به دلیل نمایندگی همه اقشار جامعه اعم از اقلیت‌های دینی و اقلیت‌های حزبی و گروهی، باید به عنوان فردی مقتدر و توانمند، مدیریت قوی مجلس را در جهت آزادی افکار نمایندگان ایجاد کند.

 عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت:‌ریاست مجلس به دلیل نمایندگی همه اقشار جامعه اعم از اقلیت‌های دینی و اقلیت‌های حزبی و گروهی، باید به عنوان فردی مقتدر و توانمند، مدیریت قوی مجلس را در جهت آزادی افکار نمایندگان ایجاد کند.
فاطمه رهبر در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران،درباره ابعاد ملی و بین‌المللی حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس،‌گفت: این نکته بسیار مهم و ارزشمندی ا ست که در تمام دوره‌های انتخابات،‌ مردم حرف اول و آخر را می‌زنند و شرایط داخلی و بین‌المللی را تغییر می‌دهند.
نماینده منتخب مردم تهران در دور نهم مجلس شورای اسلامی ‌با بیان اینکه حضور پررنگ مردم در مرحله اول انتخابات مجلس، موجب موفقیت مسئولین ایرانی در مذاکرات با ۱+۵ شد افزود: با اتکا به رای مردم و پیروی مسئولین از فرمایشات مقام معظم رهبری،‌کشورهای ۱+۵ مقداری حق مسلم هسته‌ای ایران را پذیرفتند و به رسمیت شناختند.
نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم ارتباط قوی بین مسئولین و مردم را در آرای بالای آنها، یادآور شد و تصریح کرد: نگاه مردم به حرکت مسئولین و نگاه مسئولین به رای مردم است که با انتخاباتی خوب و پرشور در درجه اول مشتی بر دهان استکبار جهانی بزنیم و در درجات بعد مسئولین بتوانند با رای بالا وارد مجلس شده و مشکلات کشور را رفع کنند.
رهبر حرکت در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی را از اولویت‌های مجلس نهم دانست و گفت:‌نمایندگان باید در جهت رفع مشکلات اقتصادی و رفع تورم، تلاش زیادی داشته باشند و آن را مهمترین اولویت‌های کاری مجلس نهم،‌ بدانند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در خانه ملت با بیان اینکه افراد دو جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری انقلاب اسلامی خواهران و برادران دینی یکدیگر هستند،‌ گفت: ما هیچ مشکل اصولی با هم نداریم و در خیلی از موارد، این دو جبهه حرکت‌های همسو و هم جهت دارند اما در شیوه ها و سلایق کاری با هم متفاوت هستیم و در برخی جاها

https://shoma-weekly.ir/GiJwTR