سیاسی

مدافعان اسلام ناب در دیدگاه غرب فاقد حق زندگی هستند

از دیدگاه غرب، مسلمانان و انقلابیون و کسانی که از حقوق ملتهای خود و آزادی خود دفاع می کنند از چیزی به عنوان حق حقوق بشر و حق زندگی برخوردار نیستند.
حمیدرضا ترقی کارشناس و تحلیل گر مسائل سیاسی و بین الملل در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری قدس (قدسنا) پیرامون سکوت مجامع بین المللی در قبال جنایات صهیونیستی بویژه در حمله به مسجد الاقصی و شهادت اعضای خانواده دوابشه در آتش کینه شهرک نشینان صهیونیست گفت: سکوت مجامع بین المللی و حقوق بشری و غرب در برابر جنایات صهیونیستها از جمله جنایت سوزاندن یک خانواده فلسطینی در آتش ناشی از همان تفکری است که مقام معظم رهبری اخیرا به آن اشاره داشتند که اصولا مفهوم و معنای تروریسم و حقوق بشر و دموکراسی نزد غربی ها و نظام سلطه با آنچه که در بین باقی ملتها و مفاهیم سیاسی وجود دارد متفاوت است.

رئیس مرکز بین الملل حزب موتلفه اسلامی افزود: نظام سلطه و عوامل وابسته به آن هرکسی را که از خودش در برابر نظام سلطه دفاع کند را تروریسم تعریف می کند ولو اینکه کودک و یا زن باشد و یا هیچ نقش نظامی نداشته باشد و کسی که به حمایت از آنها به کشتار دست بزند را تشویق می کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: این نوع نگاه همان نگاه لیبرال دموکراسی غربی است که منبعث از تفکر آنها نسبت به انسان است که هر انسانی که در خدمت لیبرال دموکراسی غرب باشد انسان و مردم تلقی می کنند و هر کسی که در خدمت آنها نباشد دشمن و یا تروریسم می نامند.

وی افزود: بنابراین اگر مشاهده می کنیم که اوباما برای 45 کشته متجاوز و مزدور اماراتی تسلیت می فرستد ولی برای شش هزار کشته مردم یمن هیچ ارجی نمی نهد و احساس مسئولیت نمی کند و یا برای کشته شدن یک صهیونیست آسمان را به ریسمان می بندد ولی برای کشته شدن هزاران زن و کودک بی گناه فلسطینی در نوار غزه به دست اشغالگران صهیونیست ذره ای احساس مسئولیت نمی کنند و حقوق بشر را در خطر نمی بینند به دلیل این است که این دوگانگی در تفکر آنها و تفکر لیبرال دموکراسی غرب وجود دارد.

ترقی تاکید کرد: از دیدگاه غرب، مسلمانان و انقلابیون و کسانی که از حقوق ملتهای خود و آزادی خود دفاع می کنند از چیزی به عنوان حق حقوق بشر و حق زندگی برخوردار نیستند. به همین دلیل است که پس از سفارش و تاکید مقام معظم رهبری، مسلح شدن مردم کرانه باختری رود اردن ناشی از همین سیاست و شیوه غرب و امریکا در قبال فلسطینیان و دیگر ملتهای جهان است و آنها بصورت خود جوش به قیام علیه صهیونیستها وادار شوند و این نوع رفتارها و جنایات مطمئنا نتیجه معکوس دارد و امنیت را به مرزهای سرزمینهای اشغالی نخواهد آورد.

حمیدرضا ترقی در بخش پایانی گفتگوی خود با قدسنا گفت: این واکنش های فلسطینیان در برابر ظلم و جنایات صهیونیستها باعث می شود که مناطق اشغالی نا امن تر شود و صهیونیستها نتوانند نتیجه مثبتی دریافت کنند بلکه نتیجه معکوس خواهند گرفت و سرزمینهای اشغالی نیز به دست فلسطینیان آزاد خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/VqnhA8