سیاسی

مجلس یازدهم بدور از حاشیه به فکر خدمت باشد

مجلس یازدهم باید بدور از هر حاشیه سازی، از همان روز اول به خدمت بپردازد تا در سال اول اثرات اقداماتش در زندگی مردم محسوس و ملموس باشد.
رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی از شورای نگهبان خواست که منطبق بر وظیفۀ نظارت استصوابی همچنان عملکرد منتخبان مجلس را رصد کند و هرجا به این نتیجه رسید که عملکرد بعضی از منتخبان خارج از چارچوب قانونی و خدای نکرده مبتنی بر استفاده از امکانات برای تاثیر گذاری بر ساختار مجلس آینده است، به وظیفه قانونی خویش عمل کند.

وی ادامه داد: در الگوی اسلامی ادارۀ کشور و فقه حکومتی، مدیریت ابزار خدمت صادقانه به مردم و وسیلۀ اجرای دقیق احکام الهی است و الا اشغال جایگاه مدیریت به نیت ریاست ارزشی ندارد.

میرسلیم گفت: به فرمایش امام علی علیه السلام به اندازۀ عطسۀ بز هم نمی ارزد. انقلاب اسلامی به وقوع پیوست تا ارزش های الهی جایگزین ارزش های مادی وابسته به مناصب دنیوی شود و اگر ما شعار مجلس انقلابی می دهیم باید در عمل نیز به آن وفادار باشیم .

وی ادامه داد: مجلس یازدهم باید بدور از هر حاشیه سازی، از همان روز اول به خدمت بپردازد تا در سال اول اثرات اقداماتش در زندگی مردم محسوس و ملموس باشد.

مصطفی میرسلیم با تاکید براینکه منتخبان محترم مردم باید از همین الان به رصد مشکلات موجود در کشور بپردازند، تصریح کرد: آنها باید در تعامل با مجلس فعلی به شناختی هر چه دقیقتر از وضعیت موجود در کشور برسند تا ان شاء الله با دیدی بسیط و شناختی کامل برای خدمت صادقانه پای به مجلس بگذارند.

https://shoma-weekly.ir/tbHt0z