سیاسی

مجلس و دولت با مشکلات احساسی برخورد نکنند

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با انتقاد از اینکه مجلس و دولت در رابطه با مسایل احساسی برخورد می کنند، گفت: باید واقع بین باشیم، اینکه بخواهیم تعدیل اقتصادی را به وجود نیاوریم و قیمت ها را اصلاح نکنیم نتیجه این می‌شود که نمیتوانیم برای جوانان سرمایه گذاری کنیم.
مهندس سید مصطفی میرسلیم در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار شفقنا درباره حوادث اخیر اظهار کرد: راهکار فعلی این است که دولت به طور جدی وارد صحنه شود و برای رفع مشکلات اساسی مردم اقدام کند. یکی از مشکلات اساسی مردم بیکاری است و مهم ترین مشکلی است که دولت باید به آن بپردازد اما بودجه‌ای که ارائه شده چاره ساز نیست.

او با بیان اینکه دولت و مجلس احساسی با مسایل برخورد می‌کنند، گفت: باید واقع بین باشیم؛ اینکه بخواهیم تعدیل اقتصادی را به وجود نیاوریم و قیمت‌ها را اصلاح نکنیم نتیجه این می‌شود که ما نمی‌توانیم برای اشتغال جوانان سرمایه‌گذاری کنیم.

میرسلیم ادامه داد: ما در صحنه‌ی داخلی کشور متأسفانه به دلیل سوءمدیریت‌ها با مفاسد زیادی روبه رو شدیم، مفاسد جنبه‌ی اداری، فرهنگی و اقتصادی دارند و مردم نمی‌توانند این مفاسد را تحمل کنند. باید همکاری و هماهنگی بین قوه‌ی مجریه و قوه‌ی قضاییه وجود داشته باشد تا جلوی این مفاسد گرفته شود.

او درباره برخورد با مفسدین گفت: آنهایی که اختلاس می‌کنند یا به جامعه خیانت می‌کنند باید زود شناسایی شوند و تکلیف آنها در دستگاه قضا خیلی سریع مشخص شود چراکه این کارها باعث افزایش اعتماد مردم می‌شود و کشور قابلیت این را پیدا می‌کند که خوب اداره شود و اگر به این مسایل توجه نشود مشکل ساز خواهد شد چون اعتماد مردم کم می‌شود در نتیجه مشارکت آنها کم شده و مردم سالاری ارجمندی که ما در دنیا داریم کم خواهد شد.

https://shoma-weekly.ir/FEzJB9