سیاسی

مجلس نهم یکی از کارآمدترین مجالس خواهد بود

انبارلویی: جلس نهم یکی از کارآمدترین مجالس کشور خواهد بود و منتخبان راه‌یافته به این مجلس از نظر کارآمدی و اعتقاد به اصولگرایی سرآمد رجال کشورند.

رییس مرکز سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: دولت دهم باید تلاش کند تا تمام پروژه‌های نیمه‌تمام خود را به اتمام برساند. دولت یک سال کاری در پیش دارد، لذا بهتر است تلاش‌های خود را شتاب ببخشد.
 محمدکاظم انبارلویی در مورد ترکیب مجلس نهم اظهار کرد: مجلس نهم یکی از کارآمدترین مجالس کشور خواهد بود و منتخبان راه‌یافته به این مجلس از نظر کارآمدی و اعتقاد به اصولگرایی سرآمد رجال کشورند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا اختلافات پیش از انتخابات بین دو جبهه متحد و پایداری در مجلس تداوم خواهد داشت یا نه؟ گفت: فکر می‌کنم با پایان یافتن ایام انتخابات، جبهه متحد و پایداری فصلی از رفاقت را آغاز کرده و انرژی خود را مصروف خدمت به مردم و انقلاب خواهند کرد و این اختلافات را کنار خواهند گذاشت.
انبارلویی در مورد ریاست مجلس نهم ابراز عقیده کرد: فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم رایزنی در باب ریاست مجلس را در دستور کار قرار خواهند داد و رییس مجلس محصول خردجمعی این فراکسیون خواهد بود و جبهه اصولگرایان هرکسی را که تایید کند، آن فرد باید موردحمایت جریان‌های سیاسی قرار گیرد.

https://shoma-weekly.ir/m10TTS