سیاسی

مجلس نهم اصولگراتر خواهد بود

حجت‌الاسلام محمد خرسند: مردم انتظار دارند که نمایندگان مجلس در انتخاب ریاست مجلس به توانمندی افراد نگاه کنند و جوسازی‌ها برایشان مهم نباشد.

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مردم انتظار دارند که نمایندگان مجلس در انتخاب ریاست مجلس به توانمندی افراد نگاه کنند و جوسازی‌ها برایشان مهم نباشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد خرسند در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا، با بیان این‌که «مجلس آینده از مجلس کنونی اصولگراتر خواهد بود» اظهار کرد: انتخابات مجلس نهم در حالی برگزار شد که اردوگاه استکبار جهانی تلاش کرد که مردم در این انتخابات شرکت ضعیف داشته باشند، اما با مشارکتی که مردم داشتند مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زده شد.
وی افزود: چنین مشارکتی باعث شد که دشمنان ما حق مسلم ایران را به رسمیت بشناسند و سر میز مذاکره حاضر شوند و به این موضوع پی ببرند که جمهوری اسلامی حق دارد فناوری صلح‌آمیز داشته باشد و در واقع این رویکرد از برکات انتخابات 12 اسفند بود.
این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: منتخبین مردم در این دوره مسوولیت سنگینی خواهند داشت، آن‌ها باید تلاش کنند بیش از پیش پاسخگوی مطالبات مردم باشند و وظیفه قانونگذاری‌شان را به درستی ایفا کنند و با توجه به این‌که هم‌اکنون جمهوری اسلامی به عنوان الگویی در منطقه معرفی شده است نقش مجلس آینده پررنگ‌تر از گذشته خواهد بود.

https://shoma-weekly.ir/IYQhHT